יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הציג הבוקר (רביעי) את התוכנית הכלכלית של מפלגתו, ועורר סערה רבה בציבור ובמערכת הפוליטית כולה. שר החקלאות עודד פורר שוחח עם ענת דוידוב ב-103FM על התוכנית ותקף את נתניהו: "הוא לא יעשה כלום כדי להוריד את יוקר המחיה גם אם יהיו לו 120 מנדטים". 

"הלו, אתה פה? איפה היית 12 שנה?": היריבים הפוליטיים נגד תוכניתו הכלכלית של נתניהו

"כל המטרה שלו היא להגיע ל־61 מנדטים כדי שיוכל לברוח מהמשפט. כראש ממשלה, הוא שנים פחד להתמודד עם הלובי החקלאי למשל, למרות שהוא ידע שחייבים לפתוח את השוק. מבחינת שינויים מבניים, עשינו פה דברים שלא נעשו מעולם. נתניהו מצוין בלהבטיח, אנחנו טובים בלקיים", אמר.

הוא המשיך ותהה: "איך נתניהו, שהפיל את ממשלתו הקודמת בגלל שלא רצה להעביר תקציב מדינה, מציג תוכנית כלכלית? הרי, כשהיתה לו הזדמנות להעביר אחת כזו - הוא טרפד אותה, כדי שיוכל ללכת לבחירות משיקולים אישיים" 

בהמשך הריאיון הוא התייחס לממשלה אותה היה רוצה לראות לאחר הבחירות: "מה שישראל ביתנו מחויבת לו כרגע זו ממשלה ציונית רחבה, וכן, אני רואה את הליכוד שותף בממשלה הזאת, בלי נתניהו. זה ממש לא נכון שזה לא ריאלי. אני חושב שלא היינו רחוקים מזה, אם לא היו נשברים כל מיני אנשים בתוך הקואליציה שלנו, בעוד מספר חודשים זה מה שהיה קורה בליכוד. זה גם מה שיקרה אחרי הבחירות כשנתניהו לא יביא 61 מנדטים".