ספירת הקולות בעיצומה: השר זאב אלקין (כחול לבן התקווה החדשה) שוחח הבוקר (חמישי) עם ינון מגל ויריב אופנהיימר ב-103FM והתייחס לתוצאות החלקיות מהפריימריז של הליכוד, לפיהן, החמישייה כוללת את יריב לוין, אלי כהן, יואב גלנט, דוד אמסלם ואמיר אוחנה.

מקורבי נתניהו בראש, כ"ץ מחוץ לעשירייה: תמונת המצב בפריימריז בליכוד

ההישג של הג'יהאד האסלאמי היה בכך שהוא הצליח לשבש לליכוד את קמפיין הבחירות | גנור

"תסתכל על הרשימה, זה לא ה-DNA של הליכוד, יש פה שינוי כתוצאה מהפעולה של נתניהו", אמר והוסיף לגבי יולי אדלשטיין שהידרדר במקומות: "בליכוד של פעם מי שהעז לקרוא תיגר על יו"ר, לא הידרדר לעשירייה השלישית".

לטענתו, יש שינוי DNA של תנועת הליכוד כתוצאה מפעולתו של נתניהו, "אנחנו זיהינו את המגמה קודם ולכן הקמנו את תקווה חדשה, שהיא היום בית למי שרוצה ימין מרכז". 

בהמשך, טען כי הבסיס המדיני עליו בנויה הפלטפורמה שלנו לא מדבר על מדינה פלסטינית, בעוד נתניהו נשבע אמונים למדינה פלסטינית ומאז לא חזר בו. "אני מרגיש בהחלט בנוח בסיפור הזה, אני לא מרגיש שבגדתי בעקרונות שלי. אני שר שיכון מזה 20 שנה שאין לי אף יחידת דיור שעומדת לשיווק ומעוכבת מדינית. פרויקטים לשיווק באריאל ובמקומות אחרים ביו"ש שעוכבו שנים ע"י נתניהו יצאו לדרך", הוסיף. 

כשנשאל האם יקימו ממשלה עם הרשימה המשותפת השיב בשלילה, "אנחנו לא נקים ממשלה עם הרשימה המשותפת, אמרנו את זה אלף פעם, סער היה יכול להיות רה"מ אם היה עושה זאת".

לדבריו, כל המפלגות של בלוק נתניהו יעזבו אותו ברגע שתחסם עבורו האפשרות להגיע ל-61, "ברגע שלא יהיה לו את זה, נוכל לחבר מפלגות משני קצות הקשת הפוליטית כמובן בלי קצוות. אמרנו לציבור שלא נלך עם נתניהו, וקיימנו". 

"כשנחסום את נתניהו מ-61, תהיה ממשלה ותהיה קואליציה, גנץ הוא הדמות שיכול לחבר את כולם. אנחנו אמרנו שלא נחזיר את נתניהו לשלטון. לפיד יכול להיות שותף מאוד משמעותי בקואליציה, הוא לא מסוגל לחבר סביבו סיעות", הוסיף. 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103FM