יושבת ראש מפלגת "צעירים בוערים", הדר מוכתר בת ה-20, הפכה לאחרונה לתופעת רשת כאשר היא נאבקת על מקום מפלגתה בכנסת ה-25. הבוקר (רביעי) היא שוחחה עם בן כספית ופרופסור אריה אלדד ב-103FM על מנת להתייחס לדיון בכנסת בו לקחה חלק אתמול, והצליחה לעורר סערה, ותקפה את נבחרי הציבור שלא מטפלים ביוקר המחייה: "הם לא יודעים מה זה, זה עולם מעוות".

תגובתה של מוכתר הגיע לאחר דבריהם של אלדד וכספית שניסו להשיב לה לאחר שטענה כי היא תפתור את משבר הדיור. בתגובה הם ענו כי "כל הממשלות האחרונות ניסו ולא הצליחו": "שמו פלסטרים. להגריל דירות זה פלסטר. יש יותר מדי ביקושים במרכז ופחות מדי היצע. גרתי תקופה בחיפה, אתה יודע שיש בקושי מקומות תעסוקה? למה לא לגרום לזוגות צעירים לגור בקצרין? למה לא עושים את זה? הם לא יודעים מה זה יוקר המחיה, זה עולם מעוות. בשבילם מדינת ישראל זולה".

בפתח דבריה הסבירה יו"ר 'צעירים בוערים' את הצד שלה באירוע אמש בכנסת, בו הוצאה מדיון שעסק בתשלומי הורים במערכת החינוך: "לא באנו לעשות פרובוקציה תאבל באנו להגיד משהו מאוד חשוב - הח"כ עובדים בשבילי, אנחנו משלמים להם משכורת אבל אף אחד לא שומע אותנו. אין עתיד פה. איך אפשר להצביע לאותם פוליטיקאים חמישים שנה? ראיתם את הדרך בה הם פנו אליי? הם פשוט חיים בסרט, הפוליטיקאים חיים בסרט. לא באתי לעשות קמפיין בחירות, אמרתי להם משהו מאוד פשוט - היה דיון על תשלומי הורים, הם אמרו שאין להם כסף, אמרתי להם 2.7 מיליארד ש"ח שפכתם על בחירות, אל תגידו לי שחסר לכם".

עוד היא הוסיפה כי "כשרוצים כסף יש כסף. לבחירות יש להם, אבל תשלומי הורים אין להם? ואז הם כבר התלהמו ולקחו את זה למקומות אחרים. גם דיברתי איתם על הקטע שבאנו בתור מפלגת צעירים בוערים, בא חבר הכנסת עופר כסיף אחרי חצי שעה שהוא מאחר לוקח לי את הכסא ומזיזים אותנו בברוטאליות. אני פחות חשובה מעופר כסיף? הפרוצדורה הזו מוטעית".

עופר כסיף (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)
עופר כסיף (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)

על כך שהיא אינה יכולה להיבחר לכנסת, שכן גילה הוא 20 בעוד גיל המינימום הוא 21 היא השיבה כי "זו בדיוק הבעיה. המפלגה שלנו היא למען הצעירים בישראל. יהיה את הפתק בקלפי, נייצג את הצעירים שאומרים 'תשמעו אותנו, דפקתם לנו את העתיד'. מקום 28 בליכוד יכול להשפיע? אנחנו ניכנס לכנסת ונהיה הפתעת הבחירות".

על סקרי המנדטים היא אמרה כי "לא דוגמים אותי. תתחילו לדגום ולא סתם להפיץ פייק ניוז, כשידגמו תראה שאני הרבה מעבר ל־3% אנחנו רוצים לייצג את הצעירים בישראל ולטפל ביוקר המחיה. פתרונות יש המון, הבעיה שלא מיישמים אותם. חסר אנשים שיישמו את הפתרונות וזה בדיוק מה שהמפלגה באה להגיד - ניישם. יש לנו גם מצע באתר שלנו. כלכלה זה לא מסובך, יש לך ריכוזיות? תפתח, תייבא מחו"ל. זה לא מורכב". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM