לקראת סבב הבחירות החמישי הקרב התארח העיתונאי רביב דרוקר ("חדשות 13") בתוכניתם של פרופ' אריה אלדד ורוני בר-און ב-103fm, שם הביא את פרשנותו הפוליטית ושיתף בהערכות לגבי שיתופי הפעולה האפשריים בין המפלגות השונות ובין צדדים המסוכסכים ביניהם. 

הנדל במסר לשקד: "לא אהיה זה שייתן 61 מנדטים לנתניהו"

תחילה התייחס דרוקר למשבר המתחולל במפלגת יהדות התורה: "עם כל הכבוד שיש לי לגדולי הדור, קשה לי מאוד להאמין שהם ירוצו בנפרד. אני חושב שבסוף גדולי הסוקרים מנצחים את גדולי הדור. המפלגות החרדיות הוכיחו לאורך השנים יצר הישרדות מפותח מאוד. אני לא יכול לחשוב כמעט על החלטה לא רציונלית שהם קיבלו. אפשר לחשוב על כאלה של השמאל או של הימין, אבל לא של החרדים. אני זוכר שאם היית עושה טעות אחת מול ליצמן, לא היית רואה אותו יותר בחיים. אז בלי להתעלם מהבדלי האישיות והסגנון, בסוף האנשים האלה כל כך ותיקים שמבינים היטב איך הפוליטיקה הישראלית עובדת ולא יסכנו מאה אלף קולות".

 

על המתרחש בין הרוח הציונית לבית היהודי אמר: "הם רבים על מעט מאוד והסיבה היא שאיילת שקד חושבת שעם הבית היהודי ועם מה שנישאר מהפעילים והמוסדות - אפשר לעבוד. היא רוצה להדחיק את צבי האוזר קצת אחורה ולהביא את יוסי ברודני, אבל יועז הנדל מאוד לא אוהב את העניין הזה. יש ביניהם מתח גדול. הם ייפגשו היום, בואו נראה איך זה יסתיים".

כאשר נשאל האם הוא חושב שעד הגשת הרשימות יהיו עוד זעזועים משמעותיים ושינויים דרמטיים, השיב: "אני מאוד אופתע אם יהיו עוד זעזועים, אני לא חושב שיהיה איחוד בין מרצ לעבודה ולא איחוד בין הבית היהודי ורוח הציונית".  

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני, 103fm