האם קהל המעריצים בישראל התבגר, או שהוא פשוט בוחר בקפידה את הכוכבים שבהם הוא אוהב להתעלל - איך אפשר להסביר אחרת את היחס האוהד שלו זכתה גל גדות, שבירכה את העולם בסוף השבוע שעבר, בזמן שבו צוין חג ההודיה האמריקני? אצל טופ מודל ישראלית אחרת, לצורך העניין, זה כנראה לא היה עובר בשלווה.
 
השחקנית הישראלית וכוכבת הסרט "באטמן נגד סופרמן", שכפי שראיתם כאן מבלה בימים על סט צילומי "וונדר וומן" ההוליוודי, שבו היא מגלמת את התפקיד הראשי (כבוד!) - בחרה לפרגן למעריצים ברחבי העולם ובאמריקה הצפונית בפרט, כשפרסמה ברשתות החברתיות תמונה מחויכת שלה, עליה הכיתוב "חג הודיה שמח, מלא בחברים, משפחה וצחוק". חמוד מצד גדות לפרגן לאמריקאים, שחוגגים חג אזרחי לחלוטין, לא?

תגובות המעריצים מהגולה, הציגו שפע אהבה כלפי היפהפייה הישראלית, אך הן כללו גם לא מעט פרגונים מקהל הגולשים הישראלים - שהיללו את גדות. בודדים, בהן ישראלית אחת, החליטו להזכיר לגל שהיא שכחה את המצב הבטחוני המתוח במולדתה של הכוכבת. "מה עם חברייך בישראל, שנרצחים מידי יום?", כתבה לה, "יש לך את הכוח להראות לעולם את האמת! את מה שאנחנו עוברים את חלק בלתי נפרד מאיתנו... מה עם Pray for Israel?". 

 

To all of my American friends, have a Happy Thanksgiving!!

A photo posted by Gal Gadot (@gal_gadot) on



עכשיו עצרו הכל ותחשבו לרגע, מה היה קורה אם המקבילה הישראלית של גדות בעולם הפאשן הבינלאומי, או בשמה המלא בר רפאלי, הייתה מאחלת ברכות לבביות לחג שאינו נחגג בארץ הקודש? נכון, הטופ מודל היתה זוכה למטח תגובות נאצה, קריאה לחרם וביקורות מצד הגולשים. סנקדל, הכי אנטי ציונית, איך היא מעזה בכלל, מרגיזולה ובלה, בלה, בלה.

הבהרה: על פי היהדות הרפורמית בצפון אמריקה, אין שום מניעה בחגיגות חג ההודיה - משום שהחג נחשב לחילוני לחלוטין וכלל אינו משויך לדת כלשהי. אבל מה גדות עושה בצורה שונה מרפאלי, שהגברת וונדר וומן זוכה לאהבה חסרת תנאים מצד מעריציה ברשת? כל עוד גל לא תשכח ותשלח גם לנו איחולי ברכה לרגל חג החנוכה המתקרב, הכל יהיה מלא באור ואהבה.  

 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on