תהיתם למה קים קרדשיאן שונאת להיות בהריון? הרי התקופה הקסומה שבה היא נושאת בייבי ברחם, לא יכולה להיות מרגשת יותר. אז תחשבו שוב, כי בפעם הראשונה (עם נורת' ווסט) היא נאלצה לזרז את הלידה בגלל החשש מרעלת הריון והפעם נאלצה להעבור הליך פולשני במיוחד - רק כדי להופך את הבייבי בוי שגדל בבטנה. לא, זה ממש לא נעים.
 


לא, אין דבר כזה הריון קל כשמדובר במלכת ריאליטי. קים קרדשיאן (רויטרס)


קרדשיאן, נמצאת בשבועות האחרונים לקראת הלידה הצפויה של בנה המשותף עם קניה ווסט (שעל פי השמועות, מתוכנן להיוולד בחג המולד שחל בסוף דצמבר), אבל מתמודדת עם קשיים ותסבוכות הריון. אתמול (רביעי) חשפה שעברה בסוף השבוע האחרון מעין ניתוח פולשני, שבסופו העובר שברחמה, שנח עד כה במצב עכוז - כלומר רגליו ולא ראשו לכיוון פתח האגן -  התהפך, זאת על מנת לעבור לידה קלה.

"נתנו לי עירוי כדי להרגיע את הרחם, אז שלושה רופאים עבדו יחד כדי לסובב את התינוק", שיתפה את העולם. "היה סיכוי שירדו לי המים או שקצב הלב של התינוק יצנח", הסבירה מלכת הריאליטי הסובלת, "כך שהיינו מוכנים למצב שישלחו אותי לניתוח קיסרי דחוף. הייתי שם עם בעלי והאחיות שלי... לא נותנים לך תרופות נגד כאב וזה כל כך כואב, כנראה יותר מלידה!", כתבה למעריצים ברשת. "אבל זה עבד. אני מרגישה כל כך טוב בלי הלחץ התמידי שאולי אאלץ לעבור ניתוח קיסרי".

ובכן, כך היא נראית בהריון. קרדשיאן (אינסטגרם)



עם זאת, קימי (שכבר סיפרה לפני כמה שבועות שאולי תעבור "כריתת רחם אחרי הלידה") עדיין עלולה לחוש בצירים בכל יום ולא להגיע לקו הסיום של ההריון. בימים האחרונים, היא סובלת משפעת וסינוסיטיס, תוך כדי שהיא סוחבת בטן הריון של חודש תשיעי. הכל מלבד הביקורת שלה היא זוכה בשבועות האחרונים, בגלל המשקל שהוסיפה במהלך החודשים האחרונים שבהם היא נושאת את ילדה השני בבטן. ברצינות? הגברת סוחבת, תנוחו.




אבל התוצאה? שווה את זה - לפחות כמו נורת' ווסט החמוצה (גטי)