דנה ספקטור ורן שריג מ"רדיו ללא הפסקה 103FM" ממשיכים בפינת המעקב אחרי המתרחש בבית "האח הגדול". כחיפאית לשעבר, פיתחה ספקטור, לדבריה, אובססיה לספר איציק כרסנטי, חיפאי שהצטרף לאחרונה לבית הכי מדובר במדינה, אחרי שכבר כיכב בתוכנית ריאליטי בערוץ אחר

השניים שוחחו עם גרושתו הראשונה של כרסנטי, לימור, שאמרה: "מדובר בטיפוס שנון, כריזמטי, מהיר, אינטנסיבי, משתנה באלפית השנייה. אני מאוד מקווה כפי שכרגע זה נראה, שהוא גם משחק אותה טוב". מכל דיירי בית "האח הגדול" השיבה שלדעתה כרסנטי הכי לא סובל את אור.

 
"הוא פחות סדיסט ממה שציפיתי שהוא יהיה", אמר שריג. "אני מחכה לדיקטטור הגדול", הוסיפה ספקטור, ולימור ענתה: "את כבר מצפה שכבר תצא ממנו החיה? המפלצת?". על יחסיהם הוסיפה: "יחסינו אף פעם לא היו הדבר הכי מושלם בעולם. בשנתיים האחרונות יצא לנו יותר להתקרב ולהיות חברים. אני בזוגיות, הוא היה נשוי פעם שנייה. יש לנו ילד אחד בן 18 שבקרוב יתגייס. מגרושתו השנייה יש לו שלושה בנים".

לימור הפתיעה ואמרה: "יש מקום לזוגיות איתו, הוא עשה איזושהי דרך, הוא עבר מאז כל מיני דברים כאלה ואחרים, גם בחיים האישיים. רואים את זה בטלוויזיה. בעיניי הוא מתנהג בינתיים מקסים. הוא אומר שאם הוא היה בתקשורת הוא היה עושה את זה יותר טוב ויש סיכוי שהוא צודק. שתדעו שגם יש לו כישרון נדיר בכתיבה".