הלכה הטלוויזיה, קורה. לכל דבר יש סוף. מה עושים? לתקן לא שווה. קונים טלוויזיה חדשה. רצתי לסניף מחסני חשמל הקרוב לביתי בנתניה כדי לרכוש טלוויזיה שתתאים למידות החדר, במקרה שלנו 40 אינץ'. אין. כולן גדולות הרבה יותר. לבקשתי בדקה המוכרת את המלאי בסניפים אחרים ומצאה את המוצר המבוקש בסניף בתל אביב. בינגו. המוכרת התקשרה לסניף כדי לוודא שהמוצר קיים, וכשנענתה בחיוב, ביקשה ממני לבצע את העסקה דרכה. הוגן, חשבתי לתומי, היא טרחה וחיפשה והתקשרה, מגיע לה לקבל את העמלה עבור הקנייה. 

בדרך לפרידה? בן גביר בתגובה ראשונה לדיווח על הצעת הליכוד ליש עתיד
איילת שקד בראיון מיוחד: אם נתניהו לא יקבע תאריך לבחירות המדינה תבער

מסרתי את פרטי האשראי, קיבלתי מספר הזמנה ולמחרת נסעתי לסניף מחסני חשמל בתל אביב כדי לקבל את הטלוויזיה מתוצרת סין, המשווקת על ידי אלקטרה. ההליך היה קצר, פתחו את האריזה המקורית כדי לוודא שאין שבר ושכל החלקים נמצאים, ונסעתי שמח חזרה לביתי כשהטלוויזיה חגורה היטב במושב האחורי.

הגעתי הביתה, הטלוויזיה הוצבה אחר כבוד במקום המיועד לה, וניסינו להפעיל אותה. מיד צצה הבעיה. השלט לא עובד. גם אין קשר בינו לבין הטלוויזיה. ניסינו להחליף את הסוללות, אבל השלט עומד במריו. לא עובד. 

התקשרנו למוכרת בסניף בנתניה, והיא הפנתה אותנו לסניף שבו אספנו את המכשיר, שהפנה אותנו למחלקת השירות של אלקטרה. להפתעתנו, נשאלנו על ידי מי שענה לנו אם השלט שהיה מצורף לטלוויזיה הוא קצר או ארוך. מאחר שהוא נראה ארוך למדי, ענינו בהתאם, ואז הסתבר שיש בעיה ידועה עם השלטים הארוכים, אנחנו צריכים להחליף לשלט קצר והכל יבוא על מקומו בשלום.

שאלתי מדוע לא הוחלף השלט במעמד הקנייה אם הבעיה מוכרת, והתשובה הייתה שהוא נארז לפני שהתברר שיש בעיה. תמהני: הרי האריזה המקורית נפתחת כדי לבדוק את תקינותה של הטלוויזיה, ובעיית השלט כבר ידועה לכם, מדוע לא הוחלפו השלטים באותו מעמד?

אספנו כוחות נפש והתקשרנו שוב למוכרת מהסניף הנתנייתי. “אנחנו לא מוכרים כאן שלטים", אמרה. “תתקשרו לסניף שבו אספתם את הטלוויזיה". ביקשנו את מספר הטלפון של הסניף התל אביבי, והתשובה הייתה - המספר מופיע באינטרנט, והשיחה נותקה. אכן, שירות למופת.

אקצר לכם את הסיפור: הסניף התל אביבי הפנה אותנו לשירות, ומישהי שם הצדיקה את המשכורת שהיא מקבלת, העבירה את העניין לאן שהעבירה וחזרה אלינו עם הבשורה המשמחת שהם ישלחו את השלט הקצר לנתניה, ונקבל הודעה במייל כשהוא יגיע. עבר שבוע, אין קול ואין מייל. שלא נתרגז?

ממחסני חשמל נמסר בתגובה: "כל שנדרש במקרה זה הוא לבצע עדכון גרסה של המסך, אך לצערנו הדבר לא עבר ללקוח. אנו מצרים על המתואר, אשר אינו מייצג את מדיניות החברה ופועלים על מנת שמקרה מסוג זה לא יישנה".