אפתח את השבוע עם כמה הערות על דברים שקרו בסוף השבוע, לטובת מי שנוחת עכשיו מחופשה והחמיץ את הישראליות במיטבה, או למען עשרות האלפים שממריאים היום ולא התפנו לתקשורת סוף השבוע. מי נגד מי, מי הטיפשים, מי המעצבנים ומי מוטב שלא יחזור. מעצבנת מס' 1 היא מירי רגב, שנסעה עד ברזיל להמשיך ולהתבכיין על העולם האנטישמי, על ראש המשלחת הלבנונית לאולימפיאדה, שמנע מאנשי המשלחת הישראלית לעלות לאוטובוס לטקס הפתיחה. שכחת לרגע, גברת רגב, שהמובילה באפליה באוטובוסים ובהדרת נשים היא ישראל, באוטובוסים של יהודים? והכי מעצבן אותי, שכאשר אקנה היום לחם, אז המע"מ שאשלם הוא חלק מהוצאות הנסיעה המיותרת הזאת, אבל אולי אני טועה וכל שרי התרבות בעולם של כל המדינות נמצאים שם?



המעצבן השני הוא שר הביטחון ליברמן. זוכרים שכאשר הוא התמנה כולם אמרו שזה הסוף? וחלפו יומיים והיה שקט ואז התחילו לומר 'הנה דברים שרואים משם' וליברמן השתנה וממלכתיות התפקיד וכו'? אז זהו, שליברמן כנראה משתעמם במשרד והחליט, ככה בשביל הכיף, לרדת שוב על אובמה. איזה שוטה אתה, ליברמן. אובמה מסיים את תפקידו. אובמה, שליד הקלינטונית והפסיכי השני, נראה כדבר הטוב ביותר שאפשר לחשוב עליו. אז ליברמן מגייס את הסכמי מינכן כדי לחזק את דעתו האזוטרית. לכן תזכרו תמיד שאנשים מעל גיל 30 כבר לא משתנים, רק נהיים נודניקים יותר.



ברק אובמה, אביגדור ליברמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90,רויטרס
ברק אובמה, אביגדור ליברמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90,רויטרס



המעצבן השלישי, בעצם המגעיל, הוא כותב הפוסט הממוצע, העלוב, הנחות, עם שגיאות הכתיב ועילגות הניסוח. אורן חזן אושפז ונותח בסוף השבוע. מה זה משנה מה הסיבה. אז כל חסרי החיים נכנסים לאתרים שמשום מה נותנים חלל לעלובי הנפש האלה, שמתחילים עם הבדיחות של קרקעית ים המלח, על מה בלע ומה לקח. זה שאדם שוכב בטיפול נמרץ אחרי ניתוח, גם זה לא יעצור את הלוזרים של התגובות.




ולסיום, המעצבנת האחרונה להיום, הגברת ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור, שיושבת מכוסה עד ראשה בדגני בוקר מצורעים ומנסה בדרכה המגושמת לצאת מהסיפור, ולא בתוך קופסת קרטון, בדרך הביתה. אז היא כמובן מפרסמת הודעת התנצלות פתטית, שנפתחת כמובן במקום בבקשת סליחה והבטחה לפיצוי, במחויבות החברה לספק מוצרים באיכות הגבוהה ביותר ובשקיפות מלאה. הלו, גבריאל? שקיפות מלאה? באיזו שפה זה? "יוניליוורית"?

כשמישהו מסיים הודעה במשפט הסתמי "אנו נפיק את הלקחים, נרענן את הנהלים" ושאר הקשקושים, אני שואל רק אם באמת אתם מתנצלים ורע לכם על הלב. בסך הכל מדובר במוצר שבעיקר ילדים קטנים צורכים אותו. אז אולי, במקום לשלם מיליונים למודעות בכל העיתונים, תצרפו למשלוח הבא של הנסורת איזה צ'ופר לילדים בתוך הקופסה? כי בשביל סלמונלה אנחנו לא צריכים אותך, גברת גבריאל. והנה, בחינם יש לי בשבילך מותג חדש: "סלמונלה של אלופים".

מתוך תכניתו של גבי גזית, כל בוקר ב-10:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"

עריכת תוכן "103FM": אסף נבו