יושב ראש ש''ס שר הפנים אריה דרעי התייחס היום (חמישי) לחקירה המתנהלת הפלילית נגדו בגין עבירות שחיתות. "זכותם וחובתם של החוקרים וגורמי אכיפת החוק לחקור חשדות. זו חברה דמוקרטית ואני מוכן לענות על כל שאלה. אני עומד לרשות כל אחד ושיעשו את עבודתם. אמשיך בעבודתי במשרד הפנים. המשכתי לעבוד כשר הנגב והגליל, שר הפריפריה ושר הפנים. המשכתי כרגיל ושום דבר לא ביטלתי", אמר דרעי בראיון לירון דקל ועמית סגל. בשלב מסוים של הראיון השר דרעי הגיב בכעס וקרא למראיינים לסיים את השיחה אם בכוונתם לעסוק רק בחקירה נגדו.



דרעי פיזר את החשדות נגדו ואמר: "יש לי דירה אחת עם משכנתא, לחלק מהילדים שלי יש דירות וחלקכם אין. כל מה שיש לי מונח לידיעת כולם, הכל גלוי. הצהרתי בפני מבקר המדינה על מה שיש לי ומי שרוצה לבדוק - באהבה". בנוגע לקשריו עם המיליארדר מרטין שלאף אמר דרעי: "אנחנו בקשרי ידידות, חיתנתי את הילדים שלו. הוא יהודי טוב שתורם בסתר לעם ישראל ולמדינת ישראל".




דבק בהתנגדות למינוי סדן



על פרשת רמי סדן והאמירה לכאורה שיוחסה לו על שנאתו לתנועת ש''ס ולעומד בראשה אמר: "אין לי שום דבר נגד האיש ונגד ערוץ 10, אני בקושי מכיר אותו וגם לא רואה טלוויזיה. אבל ביום שהתפרסם השיח הגזעני נגד מפלגה שלמה, נגד ציבור שלם, אי אפשר לעבור על זה לסדר היום. שיח של שנאה - חייבים לחתוך לו את הראש ביום הראשון. תנועת ש''ס, כל זכות קיומה הוא על אפליה וגזענות שבני עדות המזרח הרגישו. השיח הזה עדיין קיים. להגיד 'אני מהאליטות ושונא את תנועת ש''ס' חובתה של ש''ס לעמוד על כך שהשיח הזה לא יהיה קיים יותר. גם מימין ומשמאל, גינו את הדבר הזה.



רמי סדן, צילום: פייסבוק
רמי סדן, צילום: פייסבוק



לדברי דרעי, "לו מר רמי סדן היה מתנצל בפומבי והיה אומר טעיתי אז הסיפור היה נראה אחרת. אבל התחיל שלב ההכחשות, וה'לא היה ולא נברא' ואח''כ אם אמרתי מילה כזו וזה יוחס לי אז אני מתנצל. הסיפור הזה הוא מהפה אל החטא".



לסיום אמר כי לא ירפה נגד מינויו של רמי סדן ליו''ר ערוץ 10: "הגענו לסיכום שמפלגת ש''ס תוביל מאבק בכל הכלים שיש לה כדי שהאיש הזה לא ימונה לתפקיד".