עמיחי יצא למשמרת כמתנדב במשטרה - ונדרס למוות

רס"ר עמיחי כרמלי, מתנדב משטרה בן 46, נדרס למוות לפנות בוקר (שבת) בדרך המכבים בראשון לציון, סמוך לצומת בית דגן. מותו של כרמלי נקבע במקום, שני מתנדבים נוספים נפצעו באורח קל ולאחר מספר שעות בבית החולים שוחררו לביתם. חמישה תושבי רהט נעצרו בחשד למעורבות באירוע. 

לכתבה המלאה - לחצו כאן

זירת הדריסה בראשון לציון, דוברות המשטרה

לפיד נגד נתניהו: "צריך לצבוט את עצמך כדי להאמין שהאיש הזה היה רה"מ"

שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד פרסם הבוקר (שבת) פוסט בפייסבוק, בו תקף את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו והאשים אותו בהפצת "שקרים גסים ובוטים" נגדו. הפוסט של לפיד הגיע כתגובה לדברים שכתב העיתונאי שי גולדין, אותם שיתף נתניהו. בפוסט טען גולדין ששר החוץ עסוק בעיקר בלהיפגש עם עיתונאים במקום לבצע את עבודתו, וכן שהתחייב לחברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי להשיב פליטים פלסטינים לישראל כחלק מהסכם החזרה שלה לקואליציה. עוד נטען כי ההסכם אודותיו לפיד מהלל את עצמו עם פיפ"א לכניסת ישראל לקטאר בזמן משחקי המונדיאל, הוסכם בתקופת נתניהו.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

בנוסף,  לפיד, התייחס אתמול (שישי) למשבר בממשלה ובקואליציה וכתב: "אני מאמין בממשלה הזו, ואני אלחם עליה. מפני שהיא הדבר הנכון למדינת ישראל. מפני שייאוש הוא מצב רוח מטומטם. מפני שהאמת צריכה לנצח את השקר. אם הממשלה הזו תיפול, הלקח יהיה שהפוליטיקה שעובדת היא זו של הרעל וההסתה. אני מסרב להסכים לזה. אני מסרב להפסיק להיאבק על הזכות לחיות במדינה שבה אנשים שחושבים אחרת יודעים לעבוד יחד, לחיות יחד, לאהוב את ישראל ביחד".

לכתבה המלאה - לחצו כאן 

יאיר לפיד בוועידת התקשורת (צילום: אבשלום ששוני)
יאיר לפיד בוועידת התקשורת (צילום: אבשלום ששוני)

גוברים הלחצים: פעילי מרצ הפגינו מול ביתה של ח"כ זועבי בדרישה שתתפטר מהכנסת

פעילי מפלגת מרצ הפגינו היום (שבת) מול ביתה של חבר הכנסת ג'ידא רינאווי זועבי בנצרת, בדרישה שתתפטר מהכנסת. זאת, לאחר שהצביעה נגד הארכת תקנות יהודה ושומרון יחד עם ח"כ מאזן גנאים.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

הפגנה מול ביתה של חברת הכנסת ג'ידא רינאווי זועבי, קרדיט: ללא

"אולמות שמשמשים בכירים מאיראן וחיזבאללה הופצצו": פרטים חדשים על התקיפה בדמשק

מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח היום (שבת) כי נמשכות העבודות בנמל התעופה הבינלואמי בדמשק לתיקון הנזק שנגרם כתוצאה מהתקיפה המיוחסת לישראל. עוד עולה מהדיווח כי בתקיפה הופצצו מסלול המראה צפוני, אורות הניווט במסלול, מגדל התקשורת, אולמות נוסעים ושלושה מחסנים.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

צילום לווין של שדה התעופה בדמשק, סוריה (צילום: וח מודיעין של חברת אימג'סאט אינטרנשיונל (ImageSat International - ISI), חברת הלוויינים ופתרונות המוד)
צילום לווין של שדה התעופה בדמשק, סוריה (צילום: וח מודיעין של חברת אימג'סאט אינטרנשיונל (ImageSat International - ISI), חברת הלוויינים ופתרונות המוד)

התנועה לאיכות השלטון ליועמ״ש: "האם הובטח שיריון לח"כ אורבך על ידי נתניהו?"

 התנועה לאיכות השלטון פנתה אתמול (שישי) ליועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב מיארה, בבקשה לפתיחה בחקירה נגד נתניהו בחשד להפרת חובה חקוקה. על פי ההוראה, חל איסור על הבטחת שיריון לחבר כנסת מכהן. הבקשה ליועצת המשפטית מגיעה לאור הדיווחים בשבועות האחרונים כי אורבך קיים מגעים עם סיעת הליכוד בנוגע לשריון במפלגה, במידה ויחליט לפרוש מהקואליציה. בתנועה הבהירו כי החוק מחיל איסור על כל הבטחה לשריונו של ניר אורבך לרשימת הליכוד שלא ניתנה בתוך ה-90 יום עובר לבחירות הנוכחיות.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

ניר אורבך  (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
ניר אורבך (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

18 אוטובוסים נשרפו כליל בדליקה שפרצה בתחנת המרכזית בצפת

כוחות גדולים הוזעקו לזירת האירוע לכיבוי השריפה והגנו על אוטובוסים נוספים שחנו במתחם, שלא ייתלקחו כתוצאה מהבעירה החזקה במקום. הכוחות השיגו שליטה על האירוע, לא נרשמו נפגעים בנפש. נסיבות פרוץ השריפה ייחקרו ע"י חוקר דליקות. המשטרה אספה ממצאים ופתחה בחקירה. 

לכתבה המלאה - לחצו כאן

שריפת האוטובוסים בצפת, כבאות והצלה מחוז צפון

רוסיה מאיימת: "נגיב בצורה מידתית להצטברות כוחות נאט"ו בפולין"

משרד החוץ הרוסי מסר היום (שבת) כי תגובתה של מוסקבה להצטברות כוחות נאט"ו בפולין תהיה "מידתית", כך דיווחה סוכנות הידיעות אינטרפקס תוך שהיא מצטטת דיפלומט רוסי. "תגובה, כמו תמיד, תהיה מידתית והולמת, שנועדה לנטרל איומים פוטנציאליים על ביטחון הפדרציה הרוסית", אמר אולג טיאפקין, ראש מחלקת משרד החוץ הממונה על יחסי רוסיה עם אירופה.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

הפצצה של הצבא הרוסי על בית הספר באוקראינה (צילום: רויטרס)

דיווח: המליציות האיראניות הגבירו את המתקפות על יעדים אמריקאים בעיראק ובסוריה

גורמים אמריקאים מסרו אתמול (שישי) לרשת NBC כי המליציות האיראניות הגבירו את המתקפות שלהם על בסיסי צבא ארה"ב בעיראק ובסוריה. על פי הדיווח, מאז חודש אוקטובר בוצעו 29 מתקפות מבלי שארצות הברית הגיבה. עוד עולה כי אף אזרח אמריקאי לא נהרג באותם מתקפות, אולם על פי ההערכות בקרב גורמי המודיעין בארצות הברית, איראן סבורה שהמליציות הנתמכות על ידה דווקא כן גרמו לפציעתם ולמותם של אמריקאים.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

צבא ארצות הברית בסוריה (צילום: רויטרס)
צבא ארצות הברית בסוריה (צילום: רויטרס)

רוסיה גינתה את התקיפה שיוחסה לישראל בדמשק: "מתקפה פרובוקטיבית"

משרד החוץ הרוסי גינה אתמול (שישי) את התקיפה שיוחסה לישראל על נמל התעופה בדמשק. "בשעות הבוקר המוקדמות של ה-10 ביוני תקף חיל האוויר הישראלי שוב את שטחה של הרפובליקה הערבית הסורית. יעד התקיפה היה נמל התעופה הבינלאומי של דמשק. לפי מידע שנכנס, נגרם נזק מהותי חמור לשדה התעופה", נמסר.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

בית הנבחרים האמריקאי האשים את טראמפ: "האירועים בקפיטול - ניסיון הפיכה"

ועדת החקירה של בית הנבחרים האמריקאי לאירועים בגבעת הקפיטול בחודש ינואר אשתקד האשימה את הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, במתקפה וכינתה אותה "ניסיון הפיכה". החוקרים טענו כי המתקפה הייתה תוצאה של האשמות שהשמיע טראמפ בנוגע להונאת  בבחירות לנשיאות.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)

סין העבירה מסר מאיים לארצות הברית

שר ההגנה של בייג'ינג הזהיר את מקבילו האמריקאי בפגישה בשולי פסגת הביטחון של אסיה בסינגפור כי "לצבא סין לא תהיה ברירה אלא להילחם ולמחץ כל ניסיון לעצמאות של טייוואן"

לכתבה המלאה - לחצו כאן