ד"ר אילן זינגר, מתמחה במחלקה לרפואה דחופה בבית החולים איכילוב, הפסיק את שביתת הרעב שלו, במסגרת מחאת המתמחים על שעות התורנות הארוכות, לאחר שחש ברע. בשיחה הערב (רביעי) עם בן כספית וניסים משעל ב-103FM, הסביר את התהליך.

לדבריו, התחושה הלא טובה החלה כבר אתמול. "בקושי היה לי כוח לקום, זה היה הסימן שלי ללכת למיון לבדוק מה קורה שם. הגעתי למלר"ד, המחלקה לרפואה דחופה באיכילוב, איפה שאני עובד, עשו לי בדיקות, היו שם תוצאות חריגות", סיפר. ד"ר זינגר הסביר, כי לא היה מדובר במשהו רציני, אבל ציין, "עד כמה שאני מאמין במאבק המתמחים ובמחאה הזאת, אני שומר על הגוף שלי, ובצער רב הפסקתי את שביתת הרעב".

לגבי השפעת השביתה על מטרת המתמחים, טען: "אני יודע שהשביתה הגיעה לאנשים, בין אם למתמחים אחרים, או לאנשים למעלה בממשלה, במשרדי האוצר, הבריאות והכלכלה וכו'. אני כן יודע שיש התקדמות של העניין הזה, גם ביחד עם המתפטרים, וגם ביחד עם שאר האנשים ששבתו רעב ביחד איתי".

בסיום השיחה, התייחס לתמיכה שהוא מקבל ממנהלו בבית החולים: "הוא מאוד בעד המתמחים. גם רוני גמזו וכל חברי ההנהלה, בייחוד גם המנהל האישי שלי, פרופ' דודי זלצר, המנהל של המלר"ד. כולם בעד קיצור התורנויות, כולם בעד המתמחים. פרגנו לנו ותמכו בנו בכל דרך".   

סייע בהכנה לכתבה: אמיתי דואק, 103FM