מחנה הקיץ של 'כנפיים של קרמבו', שבוטל בשל הירידה בתמיכת המדינה בתנועה, בוטל לאחרונה. כעת, הודות לתרומתם הנדיבה של בנק דיסקונט, חברות עסקיות, תורמים פרטיים ורשויות מקומיות, מחנה הקיץ יוצא לדרך כמדי שנה.

מנכ"לית כנפיים של קרמבו: "ילדים עם צרכים מיוחדים לא מצביעים ולא הולכים לקלפי"
דווקא עכשיו - חייבים להציל את מחנות הקיץ של "כנפיים של קרמבו" |דעה

לאחרונה התבשרו אלפי פעילים ומשפחות תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו', כי התנועה נאלצת לבטל את מחנה הקיץ שלה, לו מצפים אלפי חניכיה עם ובלי צרכים מיוחדים והוריהם, זאת בשל ירידה בתמיכת המדינה.

עם היוודע דבר הביטול האפשרי של מחנה הקיץ, הודיע בנק דיסקונט כי בכוונתו להשלים את הסכום שיידרש כדי לאפשר את קיומו של מחנה הקיץ כבכל שנה, וזאת לטובת כלל הפעילים, ומשפחותיהם שעבור רבים מהם זוהי החופשה השנתית היחידה שלהם.

טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית 'כנפיים של קרמבו': "זוהי בשורה מאוד משמחת עבור אלפי פעילי התנועה ומשפחותיהם שמחכים למחנה הקיץ כחופשה נגישה ומותאמת עבורם. אנחנו נרגשים ומודים לבנק דיסקונט על ההירתמות המרגשת שתאפשר לקיים את מחנה הקיץ וכן לכל החברות שהתגייסו ואלו המלוות אותנו בפעילותינו השוטפת.

"חשוב להדגיש כי לצערנו תמיכת המדינה הקבועה והיציבה 'לכנפיים של קרמבו' לא הוסדרה. ללא תמיכה מלאה לא נוכל להמשיך את פעילות סניפי התנועה לאחר המחנה ונאלץ לסגור סניפים. כעת, הגיע תורה של המדינה לעמוד מאחורי 'כנפיים של קרמבו', ולהבטיח את תמיכתה בתקציבים ולא רק במילים על מנת להסיר את עננת סגירת הסניפים אחת ולתמיד."

מהתנועה נמסר עוד כי "'כנפיים של קרמבו' מקיימת פעילות חווייתית, נגישה ומותאמת בלמעלה מ-90 סניפים, בכל המגזרים ומכל היכולות, עם כ- 9000 פעילים עם ובלי צרכים מיוחדים, יהודים וערבים, דרוזים ונוצרים, דתיים וחילוניים. מדובר בתנועת נוער שמשנה עולמות. לא פחות מזה. 'כנפיים של קרמבו' מבטיחה שיהיה פה עתיד טוב יותר, מקרבת לבבות, מפגישה נוער עם נוער, מאחסנת את הדעות הקדומות עמוק במגירה ונותנת לערכים כמו סובלנות, שוויון הזדמנויות וכבוד לפרוח".