חייל צה"ל תועד משחית רכב פלסטיני בכפר סמוך לשכם; בצבא גינו

דובר צה"ל עדכן אתמול כי חייל צה"ל תועד משחית רכב פלסטיני בכפר קריות הסמוך לשכם במהלך סיור שגרתי באזור. עוד צוין כי האירוע דווח למשטרה הצבאית החוקרת שבוחנת פתיחה בחקירה.
לכתבה המלאה 

גל טביעות ברחבי הארץ: ארבעה נמשו מהים במצב קריטי

גל טביעות רחב פוקד הבוקר את ישראל, לאחר שרק במהלך השעות האחרונות חולצו מהים ארבעה אנשים באזורים שונים בארץ. באשקלון, גבר נמשה מהמים במצב אנוש, סמוך לחוף זיקים - נער טבע בחוף לא מוכרז.
לכתבה המלאה

אמבולנס מד''א בזירת טביעה (ארכיון) (צילום: דוברות מד''א)
אמבולנס מד''א בזירת טביעה (ארכיון) (צילום: דוברות מד''א)

פרסום ראשון: המכתב החריף שמגבשים בכירי השב"כ לשעבר לנתניהו

גמלאי שב״כ, לרבות בכירים לשעבר, מגבשים מכתב נוקב הקורא לראש הממשלה בנימין נתניהו לשוב בו מדבריו בספרו סביב הפעלת הסוכן אבישי רביב. לטענתם, בדבריו של נתניהו עולות האשמות מופרכות שפוגעות בארגון.
לכתבה המלאה

בית המשפט העליון בארה"ב: בעלי עסקים יוכלו לסרב להעניק שירות לזוגות להט"ב

בית המשפט העליון בארה"ב קבע אתמול ברוב של שישה שופטים כי בעלי עסקים יוכלו לסרב להעניק שירות לזוגות חד-מיניים, זאת לאחר עתירה שהגישה מעצבת אתרים ממדינת קולורדו, ושסירבה לעצב אתרי חתונה לזוגות מקהילת הלהט"ב. הרוב השמרני בעליון קבע כי הזכות החוקתית לחופש הביטוי מאפשרת לבעלי עסקים מסוימים לסרב לספק שירותים לחתונות חד-מיניות.
לכתבה המלאה

גזר דין דרמטי בברזיל: ז'איר בולסונארו לא יוכל להתמודד לנשיאות עד שנת 2030

בית המשפט בברזיל קבע כי ז'איר בולסונארו, הנשיא לשעבר שהפסיד בבחירות האחרונות, לא יוכל להתמודד על אף תפקיד פוליטי עד שנת 2030. ההחלטה נקבעה לאחר שבולסונארו נמצא אשם בניצול לרעה של כוחו, ושימוש לרעה בתקשורת הציבורית. הטענות המרכזיות כלפי הנשיא לשעבר, נובעות מהפגישה שערך עם שגרירים זרים ביולי אשתקד, במהלכה הפיץ מידע כוזב על שיטת הבחירות, והעמיד בספק את אמינות מכונות ההצבעה האלקטרוניות, טרם ההפסד שנחל. 
לכתבה המלאה

ליל מהומות נוסף בצרפת: רכבים ובניינים הוצתו, בע"ח שוחררו מכלובים בגני חיות

45,000 שוטרים נפרסו הלילה ברחבי צרפת, בניסיון להתמודד עם המהומות שפרצו בערים רבות. בניינים ורכבים רבים הוצתו במהלך הלילה, בו נעצרו כ-1,000 אנשים. על פי עדויות, הפורעים אף פרצו לגן חיות מקומי, ושחררו מספר אריות, סוס, פיל וזברה. בליון, העיר השלישית בגודלה בצרפת, אף מעשה שימוש במסוק על מנת לדכא את המחאה. 
לכתבה המלאה 

התפרעויות והצתות ברחבי צרפת. באדיבות REUTERS/Juan Medina

במהלך ביקורו במדינה: התכנית שהוצגה בפני ראש ה-CIA לסיום המלחמה באוקראינה

במהלך ביקור חשאי שקיים וויליאם ראש ה-CIA ג'יי ברנס, במהלך החודש שעבר באוקראינה, חשפו בפניו גורמים אוקראינים תכנית ייחודית להשתלטות מחדש על השטחים שנכבשו ע"י הרוסים, מאז תחילת המלחמה בפברואר אשתקד. כמו כן, התכנית שהוצגה בפניו עוסקת באמצעים להביא את הרוסים אל שולחן המשא ומתן, לראשונה מזה יותר משנה. 
לכתבה המלאה