בדלתיים סגורות: מועצת הביטחון דנה בפעילות צה"ל בג'נין

מועצת הביטחון של האו"ם דנה הלילה (שבת) בדלתיים סגורות בפעולת צה"ל בג'נין לבקשת איחוד האמירויות. בעקבות כך, שגריר ישראל באו״ם, גלעד ארדן, שלח לחברות מועצת הביטחון מכתב דחוף, בו הסביר על המצב הביטחוני בישראל: "הרשות הפלסטינית מאפשרת את הופעתה של מעוזי הטרור האיראניים באזורים כמו ג'נין ושכם".

לכתבה המלאה 

שנתיים לאחר "שומר החומות": אל"מ הועמד לדין, קצינים נוספים ננזפו

שנתיים לאחר מבצע "שומר החומות", מפקד פיקוד הדרום, אלוף אליעזר טולדנו, נקט בשורת צעדים פיקודיים בעקבות שלושה אירועים שהתרחשו במהלך המבצע, בהם נתקפו מטרות צבאיות, תוך חריגה מן הכללים המחייבים שנקבעו בעניין. 

לכתבה המלאה

מקרה חריג: תושב בת ים איים לרצוח אם לא יפגוש את בר רפאלי

המשטרה עצרה הבוקר (שבת) תושב בת ים בשנות ה-40 לחייו בחשד שנכנס לבית משפחת רפאלי בהוד השרון ואיים ברצח במידה ולא ייפגש עם בת המשפחה, הדוגמנית בר רפאלי.

לכתבה המלאה

דרמה בהולנד: הממשלה קרסה לאחר מחלוקת על הגבלת ההגירה

ראש ממשלת הולנד מארק רוטה הודיע על התפטרותו לאחר שהקואליציה בראשותו לא הצליחה להגיע להסכם באשר להגבלת ההגירה למדינה והשיחות בין ארבעת שותפיו קרסו. "ההבדלים אינם ניתנים לגישור", מסר רוטה בהצהרה.

לכתבה המלאה

ראש ממשלת הולנד מארק רוטה (צילום: REUTERS/Adriano Machado)
ראש ממשלת הולנד מארק רוטה (צילום: REUTERS/Adriano Machado)

ארדואן: "תומך בהצטרפותה של אוקראינה לברית נאט"ו"; פצצות מצרר בדרכן לקייב

נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן אמר כי לאוקראינה שמורה הזכות להצטרף לברית הצבאית "ללא כל ספק", זאת בעקבות שיחות שערך עם הנשיא ולדימיר זלנסקי לפני פסגת נאט"ו בליטא שצפויה להיערך בשבוע הבא. בתוך כך, אמש דווח כי ממשל ביידן אישר לראשונה משלוח של פצצות מצרר לאוקראינה. גורמים רשמיים מסרו כי המשלוח עשוי להיכלל בחבילת הסיוע הצבאית כבר בחודש הבא. 

לכתבה המלאה