ראש הממשלה נתניהו הגיע למיון בבית החולים שיבא; ההערכה - התייבשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שבת) למיון בבית החולים שיבא שבתל השומר לאחר שחש ברע. הוא עבר סדרת בדיקות כאשר ההערכה הראשונית היא התייבשות. מלשכת נתניהו נמסר כי "ראש הממשלה הגיע לפני זמן קצר למרכז הרפואי שיבא. מצבו טוב והוא עובר הערכה רפואית".

לכתבה המלאה

אומץ בגיל 14, ונורה למוות ע"י אביו המאמץ: חשד לרצח מזעזע במרכז הארץ

טרגדיה במרכז הארץ: תושב מודיעין נעצר אתמול (שישי), בחשד כי ירה למוות בבנו המאומץ בן ה-23. על פי החשד, בנוסף לירי שביצע החשוד, הוא אף דקר את הקורבן. בנוסף למעצרו של החשוד, השוטרים שהגיעו לזירת האירוע אספו ממצאים מהזירה. 

לכתבה המלאה

לאחר חקירה סמויה: נעצר חשוד באיומים על מאי גולן

המשטרה עצרה צעיר בן 20 תושב אזור המרכז, בחשד להטרדה ואיומים של השרה מאי גולן. במהלך החודשים האחרונים, גולן הייתה מאויימת על ידו ברשתות החברתיות, באמצעות מספר חשבונות פיקטיביים.  

לכתבה המלאה

"בכאב עמוק": המחאה החדשה בסיירת מטכ"ל נגד הרפורמה המשפטית

מספר נציגים של משרתי המילואים בסיירת מטכ"ל, נפגשו לפני מספר שעות עם מפקד היחידה, והודיעו לו כי בכוונתם להפסיק לשרת כבר בתחילת השבוע הבא, כך דווח בחדשות 12. כמו כן, על פי הדיווח בכוונתם להציג מכתב ועצומה, עליהם חתומים 170 לוחמים פעילים בשירות המילואים, כשהכוונה היא להגיע לבסוף ל-250 חתימות. 

לכתבה המלאה

חשוד חדר ליישוב עשהאל בהר חברון - ונתפס; אין נפגעים

חשוד חדר הבוקר (שבת) ליישוב עשהאל שבדרום הר חברון, נתפס על ידי איש ביטחון אזרחי ביישוב ונעצר על ידי כיתת כוננות של צה"ל. על החשוד לא נמצא נשק ולא היו נפגעים באירוע. 

לכתבה המלאה

טרגדיה בחו"ל: ישראלית נהרגה בתאונת דרכים בגאורגיה

אזרחית ישראלית נהרגה היום (שבת) בגאורגיה בתאונת דרכים. משרד החוץ מכיר את הדיווח, טרם נמסרו פרטים נוספים. 

לכתבה המלאה

עשרות לבנונים חצו את הגבול בגזרת הר דוב; צה"ל ירה כדי להרחיקם

 כ-18 לבנונים חצו את הקו הכחול בגזרת הר דב בצעד של התרסה, כשלפי דיווחים לבנוניים אחד מהחוצים הינו חבר הפרלמנט, ולצדו מספר עיתונאים. כוחות צה"ל במקום הגיבו בירי הרחקה והשתמשו באמצעים לפיזור הפגנות, עד שהלבנונים חזרו לשטח לבנון.

לכתבה המלאה

כוחות צה''ל בגבול לבנון (צילום: REUTERS/Aziz Taher)
כוחות צה''ל בגבול לבנון (צילום: REUTERS/Aziz Taher)

השבדי שאיים לשרוף תנ"ך מול שגרירות ישראל התחרט: "ניסיתי למשוך תשומת לב"

אחמד עלוש משבדיה שתכנן לשרוף ספר תנ"ך מול שגרירות ישראל בשטוקהולם הודה היום (שבת) כי לא תכנן לשרוף אלא ניסה "למשוך תשומת לב". לדבריו, "בתור מוסלמי, אני לא שורף ספרים". על פי הדיווחים במדינה, עלוש הגיע למקום סמוך לשגרירות עם קוראן ומצית. 

לכתבה המלאה