פשע שנאה נוסף: דגל הגאווה נתלש השבוע מדירתה של דפנה בבאר שבע, כשמקרה דומה התרחש לבני משפחתה במצפה רמון. דפנה, סטודנטית שמתגוררת באחד הבניינים בבאר שבע, הבחינה כי הדגל שהיה תלוי על החלון בדירתה נעלם, על פי החשד ע"י אדם שטיפס עם סולם ותלש אותו. הוגשה תלונה במשטרה, אך היא נסגרה עקב חוסר בראיות.

פשע שנאה בתל אביב: ״נשאלנו אם אנחנו הומואים ורוססנו בגז פלפל״
חשד לפשע שנאה בתל אביב: צעירים יידו אבנים וקיללו גבר הומו

"החלון אומנם נמצא בקומות הנמוכות, אך עדיין גבוה מדי בשביל אדם להוריד אותו ללא סולם. גם אין זכר לאזיקונים שהחזיקו אותו. זאת אומרת שאדם פלש למרחב הפרטי שלנו ובעזרת כלי עבודה שהביא במיוחד הצליח להסיר את הדגל. מישהו בחר באלימות ובחר לפגוע בכל הערכים שהדגל הזה מסמן עבורי ועבור בנות ביתי", שיתפה בשיחה עם "מעריב".

"תלינו את דגל הגאווה לפני כחודשיים כדי לבטא חלק מהזהות של בנות הבית, להראות את השייכות לקהילה ובין היתר להראות לאנשים שהבית שלנו הוא מקום בטוח ומכבד", שיתפה. עוד הוסיפה: "לפני כמה ימים חזרנו לדירה אחרי שהות בחוץ ולמזלי, או לצערי, תשומת ליבי הוסבה לחלון ושמתי לב שהדגל לא נמצא שם יותר, זאת לאחר שהיה שם לפני כמה ימים".

לסיכום, סיפרה על תחושותיה בעקבות המקרה: "השכונה שאנחנו גרות בה מסמלת מבחינתי את האחווה הכי גדולה שיש בעיר הזאת. שכונה מתחדשת עם סטודנטים ותושבים שנמצאים כאן הרבה לפנינו. אני גאה להיות תושבת של השכונה ושל העיר. מהרגע שהגעתי לעיר התאהבתי בה וידעתי שאשאר בה גם אחרי התואר, אך בעקבות המקרה הזה התחושה התערערה והעיר מרגישה קצת פחות בטוחה".

נזכיר, כי בימים האחרונים הקהילה הגאה בבאר שבע עלתה לכותרות לאחר שהרב נחום קרליץ, שמתמודד למועצת העיר באר שבע הודיע כי יקיים בשבוע הבא מצעד נגד הקהילה הגאה, כפי שפורסם ב"מעריב". במפלגה אמרו: "המין הופך להיות נורמה כאשר הערכים והמסורת נהפכים למוקצה. להתחיל לחנך ילדים למגדר זה קו אדום מבחינתנו. זה גורם לתסביכים. אנחנו נגד מצעד הגאווה, דרכו מנרמלים הכל".