רשימת המתנה ארוכה של לוחמים פצועים מתגבשת במרכז השיקום Move To Motion, המתמחה בפגיעות ראש וחוט שדרה מורכבות. על מנת לאפשר מענה לכל פצוע, המרכז פותח בקמפיין גיוס תרומות מהציבור. לוחמי ולוחמות צה"ל שנפצעו קשה בקרבות העזים ברצועת עזה, ביישובי העוטף ובגבול הצפון נזקקים לשיקום אינטנסיבי ודחוף על מנת שיוכלו להחזיר לעצמם את התקווה ולהשתקם. 

לאחר המטח הקטלני לצפת: התייעצות ביטחונית דחופה על אופי התגובה של צה"ל
הסלמה משמעותית: הרוגה ושמונה פצועים בינוני וקל בפגיעה ישירה בצפת

מרכז Move to Motion ברעננה, המוכר כספק של משרד הביטחון, מעניק לפצועי צה״ל שיקום ייחודי מסוגו בישראל ובעולם בשיטה חדשנית המותאמת לפצועים במצב קשה, בדגש על נפגעי חוט שדרה ופגיעות ראש, אשר מביאה אותם לממש את הפוטנציאל השיקומי שלהם במלואו. אבל בעקבות המלחמה, הביקוש והצורך גדולים מאוד וכבר מתגבשת במרכז רשימת המתנה ארוכה. 

"למרבה הצער, אין למרכז כיום את היכולת לקלוט את כל כמות הפצועים. יש חוסר במקום, בציוד ובצוותי טיפול ולכן אנחנו פותחים בגיוס תרומות מהציבור באמצעות פלטפורמת JGIVE", אומרת לנה אילת, מנכ"לית Move To Motion, "בחודשים הקרובים מאות פצועי צה"ל יזדקקו לשיקום דחוף, על מנת שיוכלו להחזיר לעצמם את התקווה ולהשתקם ולאהוב את החיים מחדש, ואנחנו נקראים לצו שמונה עבור הפצועים שנלחמו בשבילנו. כהורים לבנות שנפגעו קשה ובזכותן קם המרכז, אנחנו יודעים עד כמה רחוק פצועי צה"ל יכולים להגיע בעזרת שיקום אינטנסיבי ונכון.

רחל משה אמו של עוז עזרא דיון בוועדת המיוחדת לפניות הציבור עם משפחות נרצחי הנובה והפסיידאק (צילום :ערוץ הכנסת)

אנחנו קוראים לכולם להצטרף אלינו לקמפיין ויחד נדאג שאף פצוע לא יישאר מאחור. אנו נקראים בצו 8 לסייע לפצועי צה״ל שנלחמו עבורנו״.
לתרומה - היכנסו ל־JGive.com וחפשו "משקמים את הפצועים, לא משאירים אף אחד מאחור".