מתחם ביקורופא לשירותים רפואיים יתחיל להעניק שירות לחיילים, במסגרת שיתוף פעולה עם מרפאת מיראז' בדימונה. מדובר במוקד רפואי המתפרס של שטח של כ- 750 מ"ר הממוקם במרפאת מיראז' בדימונה, שיהיה נגיש למשרתים בסביבה ופתוח לכלל חיילי צה"ל. 

"חוסן ילדינו": הפרויקט המיוחד לשיקום חוסנם הנפשי של ילדי שדרות
סטודנטית לרפואה הזדהתה עם תומכי טרור, וממשיכה בלימודים | פרסום ראשון

חברת ביקורופא הוקמה בשנת 1992 ונרכשה בשנת 2004 על ידי משפחת מנדל. היא נמצאת בבעלות חברת האחזקות IEL של המשפחה. מדובר ברשת של 24 מרפאות, הפרוסה ברחבי הארץ ומעניקה גם שירותי ושירותי רופא עד הבית. בנוסף מפעילה החברה מוקד טלפוני המאויש 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. 

המוקד שישרת כאמור כעת גם את החיילים, כולל שירותי רופא, אחיות, רנטגן, מעבדה עם תשובות במקום ושירות רפואי מגוון כמו: בדיקות א.ק.ג, עירוי נוזלים, מענה אורתופדי, משטח גרון מהיר, בדיקת סוכר, אינהלציה, גיבוס ותפירה. הצוות הרפואי יבצע בין היתר חבישת פצעים, הדבקות ותפירות של חתכים, מתן עירויים לווריד ועוד. 

ביקורופא החדש בדימונה (צילום: יח''צ)
ביקורופא החדש בדימונה (צילום: יח''צ)

מכל אלה וכן משירותי רפואה דחופה בשעות אחה"צ, הערב והלילה בכל ימות השבוע, כולל שבתות וחגים, יוכלו להשתמש מעתה חייל צה"ל בשעות בהן מרפאות הצבא סגורות. 

רנית רנד סרוקה, מנכ"לית ביקורופא מסרה: "שיתוף הפעולה המיטבי עם מרפאת מיראז' מאפשר  מעתה לחיילי דימונה והסביבה לקבל שירותי רפואה דחופה, מהמתקדמים והטובים בישראל, תוך שימת דגש על חווית שירות ייחודית. הסניף במרפאת מיראז' מהווה חלופה חשובה וחיונית כאשר מרפאות הבסיסים סגורות. המוקד הרפואי במרפאת מיראז' מציע את מירב הנוחות לצד טכנולוגיה מתקדמת לטובת החיילים. המוקד תומך במערכת זימון התורים שמוכיחה את עצמה בכל מרפאות הרשת".

ראש עריית דימונה הוסיף: "אני שמח לבשר לחיילות ולחיילים בני דימונה, כי מעתה ואילך הם לא יצטרכו לנסוע עד באר שבע כדי לקבל סעד רפואי, אלא יוכלו לקבל אותו כאן, בדימונה, בירת נגב המזרחי".