בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (שלישי) את תכניתם ב-103FM, בשיחה על הסערה המדינית שאירעה אתמול בעקבות אי הטלת הווטו האמריקאי במועצת הביטחון וביטול המשלחת הישראלית לארה"ב. "נתניהו משפיל את ביידן בפומבי", טען כספית. 

ביקורת קשה בליכוד נגד ארה"ב: "חמאס היו הראשונים שבירכו על ההחלטה"
פגיעה מכוונת בנתניהו? "לאמריקאים טוב מה שאי הטלת הוטו עושה לו"

עוד הוסיף כי "האיש לוקח את הנכס האסטרטגי החשוב ביותר שלנו, אין עוד אמריקה, אין חלופה לזה. "אין לנו אוויר ליומיים מלחמה בלעדיהם. אני ממש לא מבין מה עובר על האדם. אמריקה יותר חשובה מדימונה, מחיל האוויר, מהמוסד ומהשב"כ גם יחד".

מגל מצידו, השיב: "חמאס בירך על כך, ערב הסעודית, קטאר, הרשות הפלסטינית, ירדן, מצרים, וכמובן שמי שהובילו את האירוע הן סין ורוסיה", השיב מגל. "הבעיה באירוע היא שזה לא מתנה את אירוע הפסקת האש בהחזרת החטופים, בגלל זה כל הערבים תומכים. זה האירוע".

תקיפת מבנה צבאי של חיזבאללה בלבנון ע"י צה"ל. צילום: דובר צה"ל

"אתם לא מבינים את המשמעות, אתם לא מבינים בכלל מה קורה פה. אתם עבדים של אמריקה, אתם סוכנים של אמריקה, כולכם", ביקר בחריפות והוסיף: "איפה התודעה היהודית שלכם? האמריקנים נתנו רוח גבית לחמאס, תקעו את העסקה, ואחרי ההצהרה הם אומרים שהם דוחים את המו"מ. זרקו את החטופים מתחת לגלגלים. האמריקנים תוקעים סכין בחטופים, ומאשימים את נתניהו. השנאה שלכם קלקלה את השורה, ירדתם מהפסים".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM.