המועצה האזורית לכפרים הלא מוכרים בנגב, פרסמה ציוץ ברשת החברתית טוויטר (איקס) ובו היא מצטטת את אחד התושבים בכפר אל-פורעה, בו נפצעה הילדה אמינה אלחסוני במתקפה האיראנית. באותו ציוץ, מצוטט אדם שסיפר שבעבר הפקח באזור היה אוהד יהלומי, החטוף בעזה. 

20 חטופים בלבד תמורת 6 שבועות הפוגה | תגובת חמאס - והדרישות החדשות
פרשן סורי: "בתקיפה איראן העבירה מסר לשלוחיה - אתם יכולים למות, אין לנו קשר אליכם"

אוהד יהלומי, הוא עובד רשות הטבע והגנים מזה 17.5 שנים. במהלך התקופה בה הוא עובד ברשות הוא כיהן במספר תפקידי מפתח בשמירת טבע לאורך השנים, ותפקידו האחרון היה מנהל מרחב דרום בסיירת הירוקה. מאז שנחטף מביתו בשבת השחורה, אוהד נמצא בשבי ארגון הטרור חמאס בעזה. יהלומי, בן 49, תושב ניר עוז, תועד בסרטון שהפיץ חמאס בחודש ינואר, סובל מפציעה ומטופל במקום בו הוא מוחזק.

חמאס טען שאוהד איננו עוד בין החיים, אך אין אימות לטענה בישראל. בנו, איתן יהלומי, הושב בעסקה לאחר 52 יום בשבי. 

המועצה האזורית לכפרים הבלתי מוכרים בנגב היא ארגון קהילתי הנתמך ע"י מספר גופים, ביניהם הקרן החדשה לישראל. הארגון הוקם לראשונה בשנת 1997 כגוף קהילתי מייצג לתושבי הכפרים הבלתי מוכרים של הבדואים בישראל באזור הנגב.

נאמר בציוץ של המועצה, שיהלומי כפקח, התנהג אל האנשים באצילות נפש, עד כדי הצעה לסייע כספית לאנשים במצוקה. "למרות הכאב, בשביל שהוא יחזור אני מוכן שיהרסו הכל", אמר האיש. לא ברור מלשון הפרסום, האם הדברים מיוחסים למוחמד אלחסוני אביה של הילדה שנפגעה, או לאחר.

כמו כן נמסר שם, שבסוף מרץ קיבל מוחמד אביה של אמינה, צווי הריסה למבנים שהקים: מכלאת גמלים, שתי סככות והגדר המקיפה את בית המשפחה.