המשטרה ביקשה היום (ראשון|) מבית משפט השלום בראשון לציון להאריך את תקופת הרחקתו מהעירייה של איתמר שמעוני, ראש עיריית אשקלון, וכן להורות על איסור המשך עיסוקו בענייני ראשות העיר באשקלון, וזאת עד להודעה חדשה.



בבקשה שהגישה הבוקר המשטרה, נטען כי לנוכח העובדה שהחקירה בעניינו של שמעוני, החשוד בקבלת שוחד ובתשלום דמי שתיקה לנשים, בהן ביצע עבירות מין לכאורה במסגרת תפקידו כראש העירייה, נראה עתה כי קיימת היתכנות להגשת כתב אישום נגדו.



לפני כחודשיים נעצר שמעוני בחשד לעבירות חמורות, וזאת עם היציאה לשלב החקירה הגלויה לאחר חודשים של חקירה סמויה שהתנהלה נגדו. במסגרת חקירה זו נחשד ראש עיריית אשקלון כי קיבל כספי שוחד מקבלנים ובעלי עניין בעיר, ובחלק לא מבוטל מהכסף, סכום הנעמד בלמעלה ממיליון שקלים, שילם דמי שתיקה לאותן נשים איתן לכאורה ניהל יחסים אישיים תחת יחסי מרות וכן ביצע בהן עבירות מין אחרות. זאת כדי שיימנעו מלהתלונן נגדו במשטרה. אחת הנשים, כך עולה, הייתה הראשונה שחשפה את הפרטים נגדו, וזאת חרף העובדה שקיבלה דמי שתיקה קודם לכן.



פרקליטו של שמעוני, עורך הדין ירון לונדון: "לעניות דעתנו אין שום חדש בחקירה, ומטבע הדברים, מאחר שימי הרחקתו של שמעוני מהעירייה מסתיימים ביום שישי, מיהרה המשטרה להגיש בקשה להארכת מועד הרחקתו. אנחנו נתייחס לבקשה בדיון שיתקיים בנושא בבית המשפט".