הזמר דודו אהרון נמצא בתקופה של סערות ושינויים גדולים בחייו, עם הפרידה המסוכסכת ממנהלו האישי ואמרגנו אייל מלכא, ואירוסיו לבחירת ליבו שיר רוזנבלום, בניגוד לדעתה של אמו ציפורה. בראיון היום (רביעי) לאיריס קול ב"רדיו ללא הפסקה 103fm" אמר: "ברגע שיהיה תאריך לחתונה אודיע. עוד אין תאריך. איך הצעתי נישואין? אני חי מספונטניות. סולידי, סולידי, לגמרי, אני והנשמה שלי החלטנו פה אחד שזאת האישה שאיתה אני רוצה ללכת דרך. איך יודעים? זה דפיקות הלב. מרגישים את זה, שהגוף בוער, מדבר אהבה ומרגיש הכי טוב שיכול להיות. בכלל, החיים האישיים שלי, אני לא זוכר תקופה כזו שבאמת אני מאושר, ואני מתכוון למילה מאושר, מאושר ושלם, פנימית וחיצונית".



אהרון התייחס לזמר קובי פרץ, שדינו נחרץ לשנתיים מאסר בפועל, בעקבות הרשעה בהעלמת מיליוני שקלים: "בעניין הזה אני חושב כמו כולם. מלבד זה שקובי הוא קולגה וחבר, ליבי איתו. המערכת, בית המשפט, אנחנו חיים במדינה מתוקנת בישראל, שיש כאן חוקים. זה מה שהיא החליטה. אני לא נכנס לזה, ואני לא מבין בזה ולא רוצה להתערב בזה אבל אני מקווה שבכל זאת יקלו על העונש. לא קל. האמת שנחמץ לי הלב, כואב לי הלב. בכל זאת, קובי זה איש טוב, לפני שהוא זמר שכולם אוהבים. אני מקווה שהוא ייצא מזה. אני ברוך השם יכול להגיד שיש לי את האנשים שאחראים לזה, שאני סומך עליהם. וגם, מלבד זה שאני סומך עליהם, תמיד אני עם יד על הדופק. אין מה לעשות, זו המדינה, יש לה חוקים למדינה הזאת, מהאזרח הקטן עד לאזרח הכי גדול, לא פוסחים על אף אחד".



 

יוצא לדרך חדשה


בימים אלה עובד אהרון על אלבומו השמיני, שלדבריו "יהיה מאוד אישי, בוגר ונוקב, לטוב ולרע. יש שם התכנסות פנימה לתוך הלב שלי, בגיל הזה שבאמת הבנתי הרבה דברים. אין דבר יותר טוב משכר לימוד, שאתה לומד ולומד כל הזמן. הלמידה הזאת נשפכה לתוך דף ומחברת והרבה צלילים טובים. זו התחלה חדשה, עצמאות שלי, יוצא לדרך חדשה, גם מבחינה מוזיקלית. אומנם ברור שאני נשאר ב'סנטר' המוזיקלי שלי, שאפיין אותי רוב השנים, אבל אלו באמת אתגרים חדשים, תקופה חדשה, אהבה טובה, מה צריך יותר מזה". על כתיבה מתוך כאב הוסיף: "היא לאו דווקא אישית, זה יכול לבוא מסיפורים של חברים קרובים, ככה יצרתי הרבה שירים, ממעורבות שלי ועזרה כלפי חברים. וגם, מן הסתם, רוב השירים שלי הם שירים אישיים על החיים שלי, לא כולם אבל הרוב".

"מקווה שיקלו על העונש", קובי פרץ בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני
"מקווה שיקלו על העונש", קובי פרץ בבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני


הלהיט הנוכחי של אהרון הוא "קצפת עם תות", שיצא לקראת מצעד הגאווה של תל אביב, בשיתוף עם מועדון ה"אוויטה". "אני שמח ומאושר שנפלה בחלקי הזכות לתרום לקהילה, לפרגן לה באהבה גדולה ולהיות שם בשבילה", אמר. "החיבור הזה באמת הוליד תוצאה יפה, השיר. אני שמח ונרגש מהתוצר, מקבל עליו פרגונים וחיבוקים מאוד גדולים והמון אהבה. בצילומי הקליפ הייתה אווירה מדהימה. צילמנו ברוטשילד, ואת השמחה שהייתה שם אני לא יכול לתאר במילים, מבחינת הייחודיות, האווירה, הצבעוניות, כל מה שבאמת המצעד מביא איתו. שבאמת רק ישמחו ויפרגנו ונבוא מאהבה, כי זו קהילה מיוחדת ואנשים מדהימים".




על השינוי הפיזי שעבר סיפר: "בימים שהייתי עושה הרבה כושר הייתי גם אוכל הרבה. יש את הדיסוננס הזה, שאני אומר טוב, סבבה, אני לא אטרף על חדר הכושר אבל אשמור יותר על הקלוריות וכל המתוקים. אני אוהב לעשות שינויים ומרגיש לי טוב עם זה. עדיין לא הגעתי לפריכיות, אבל אני אוכל פחות לחם".

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו