"הוא לא חתול הוא שפן פחדן, שמוציא שם רע לחתולים", כך אמר היום (חמישי) בכאב איתן כרסנטי, אבי של דור כרסנטי ז"ל שנרצחה עם שני ילדיה וילד נוסף ע"י בעלה במושבה מגדל. כרסנטי התייחס למופע האימים של החשוד ברצח נדב סלע בבית המשפט אתמול, שעם כניסתו לאולם הדיונים אמר: "אני חתול, רוצים לראות מה חתול עושה"? ולאחר מכן הוא ירד על ארבע, התכופף ואמר "חטאתי באשת איש". אחרי האקט הזה, הוצא סלע מן האולם ולאחר מכן הוחזר אליו.






"אני ראיתי הצגה שתוכננה מראש, כנראה בעזרת עורך דין חסר לב" אמר כרסנטי. "ראיתי איש שמחכה רק שהמצלמות יגיעו ועושה את עצמו חתול. הוא ממש לא חתול הוא בסך הכל איזה שפן פחדן, הוא בכלל מבייש את החתולים". לדבריו, "רואים שזו הצגה שמתוכננת, שלימדו אותו הצגה מבוימת וטיפשית. כל מי שהסתכל אתמול ראה את זה, אין יותר שקוף מזה". 

הבוקר בבית המשפט. צילום: ערן גילווארד


אביה של דור ז"ל גם התייחס לפרשת הסרטון האינטימי שהופץ ברשתות החברתיות. "המשפחה של הרוצח עומדת מאחורי הפצת הסרטון, זה אך ורק הם, אין מישהו אחר שיכול לעשות כאלו דברים נבזיים", אמר כרסנטי, שטען טען כי משפחתו של סלע הפיצה את השקרים "כדי לספק לו אליבי או להשקיט את המצפון שלהם. הם הכירו את דור וידעו מי זאת. כל ההכפשות הללו שקורות זה דבר מגעיל, הוא איש שפל". כרסנטי הוסיף: "אני מתכוון להתלונן במשטרה על הסרטון הזה ובכלל על ההכפשות. אם יש מישהו שיכול להכפיש את דור זה איש שפל שלא מכיר את הילדה שלי, ואלו אנשים שאני לא יודע בכלל אם לקרוא להם אנשים".


כרסנטי אף התייחס לשמועות שהופצו בנוגע לקשר בין רצח בתו לרצח הילדה תאיר ראדה, ואמר כי הוא אינו רוצה להתעסק בנושא אך לא יופתע אם אכן יש קשר כזה: "פנו אלי כל מיני גורמים ובאמת שאני לא יוכל להתייחס לסיפור הזה. אני נמצא באסון שלי הפרטי ואני לא אוכל  להתעסק עם הדבר הזה. יש את המשטרה יש את הגורמים הנכונים שיטפלו בזה. אם זה נכון או לא נכון אני לא אופתע. ממה שאני ראיתי, ממה שהוא עשה לי בבית אני לא אופתע אבל אני לא יכול לדעת אם זה כן או לא הוא".