יום אחרי ההפגנה האלימה בכפר חווארה שהסתיימה במותו של מיידה אבנים פלסטיני מירי מתנחל, עלה חשד שאירע הבוקר (שישי) מקרה "תג מחיר"  בשומרון. כוחות המשטרה דיווחו כי טרקטור הוצת וכתובות עליהן כתוב "נקמה" ומצויירים מגני דוד בכפר בורין הסמוך לחווארה. במשטרה ציינו כי בשל הקרבה הגאוגרפית בין שני הכפרים וסמיכות הזמנים בין ההפגנה לבין , נבדק קשר בין האירועים.



כזכור, במהלך הפגנה אלימה אתמול בשעות הצהריים בכפר חווארה, דרומית לשכם, במהלכה מאות פלסטינים יידו אבנים לעבר רכב של מתנחלים שעבר בכפר, יצא הנהג מהרכב ופתח באש לעבר המפגינים. כתוצאה מהירי נהרג אחד מהמתפרעים ואחר נפצע. חקירת ההפגנה עברה לידי מחוז ש"י של המשטרה במטרה לאתר את מפירי הסדר. כמו כך ביקשו במשטרה לציין כי המתנחל שפתח באש נקרא לתת עדות במשטרה על האירוע אך לא נחקר מכיוון שאינו חשוד בדבר.



כמו כן, במהלך הלילה כוחות החטיבה המרחבית ״שומרון״ בשיתוף השב״כ עצרו את אחד הפלסטינים אשר לקח חלק פעיל בתקיפת אזרחים ורכבים בחווארה אתמול. בנוסף, הכוחות תפסו את האוטובוס אשר שימש להסעת מפרי הסדר. כמו כן, נתפס האמבולנס ששימש לחסימת הציר ונהג האמבולנס שחסם את הכביש נעצר גם הוא.



הטרקטור שהוצת בכפר בורין. צילום: דוברות המשטרה
הטרקטור שהוצת בכפר בורין. צילום: דוברות המשטרה