בתום חמישה ימי חיפושים אותרה היום (שלישי) גופתו של נתן חגאני, הצעיר בן ה-25 שנעדר בכנרת. הגופה אותרה אחרי עבודה מאומצת של המשטרה ופעילות יעילה של יחידת הצוללים בסיוע מערכת הסונאר. הליך זיהוי קצר מול המשפחה קבע סופית כי חגאני טבע. פאראמדיק מד"א דודו פחימה תיאר את הרגעים של הראשונים שמיד לאחר מציאת הגופה: "על גדות הכנרת חברנו לסירה של השיטור הימי שחילצה מהמים את הצעיר. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".



רעייתו מור, שאיבדה לפני 18 שנים את אביה בטביעה לנגד עיניה בבריכה ביהוד, ובני משפחה אחרים וחברים התקשו לעכל את הבשורה כשזו נמסרה להם. "הרגעים של מציאת הגופה ועד לזיהוי היו גיהנום", אמר קרוב משפחה. "הלב נקרע לחתיכות. אנחנו לא נעמוד בזה. הכאב הוא עצום. איך ילדה שרואה את אביה טובע ואת בעלה טובע יכולה להתנתק מהדבר הזה. זה ייקח שנים. הסיוט הזה ירדוף את כולנו".



הצעיר בן ה-25 טבע בכנרת בשבוע שעבר לאחר שקפץ מסירה באזור חמי טבריה. חגאני, תושב מרכז הארץ, יצא עם חבריו על סירה מחוף "קוקו האט" שבימה הצפונית. יחד הם הגיעו לעומק הכנרת, במרחק כמה מאות מטרים מהחוף, שם זינק הצעיר אל המים כדי לשחות ומאז אבדו עקבותיו. מיד לאחר שהדבר נודע החלו חיפושים נרחבים בימה עצמה, על החוף ובאמצעות רחפנים, מסוק, צוללנים ותצפיתנים.



אתמול דרשה מור חגאני להגביר את המאמצים בחיפושים אחר בעלה. "המשטרה לא עוזרת בכלום ולא עושה כלום. אני יושבת מול הכנרת חסרת אונים, בוכה ונקרעת שבעלי פה מולי בתוך המים ואף אחד לא עושה כלום בשביל להחזיר לי אותו", אמרה.



במשטרת ישראל נדהמו מהתגובה הקשה של האישה אבל סירבו להטיח בה ביקורת. "בניגוד לנטען משטרת ישראל מפעילה את כלל האמצעים הטכנולוגים והיחידות המקצועיות לטיפול באירוע מצער זה, מרגע קבלת הדיווח ביום שישי", נמסר בתגובה.