עורך הדין יורם שפטל עלה אמש שוב לכותרות לאחר שסיפר כי הוא מנהל שיחות מדי פעם עם יגאל עמיר מתאו. במהלך תוכניתו היום (חמישי) ב-103FM, הסביר שפטל כי הוא אמנם מנהל את השיחות, אך התנער לחלוטין מתמיכה ברצח והאשים את מבקריו בסילוף הדברים. לאחר מכן תקף את יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, וטען כי הוא מטעה את הציבור.



"אתמול, לאחר השידור יוצא הדופן שלי, ראיתי הרבה מאוד תגובות של בעלי אף שאוהב להריח סירחון גם במקום שבו יש ריח של בושם, שבמקום ההוא השתמע שאני הזכרתי את הפעם שיגאל עמיר מתקשר למשרדי, אז מרשעים מהשמאל מייחסים לי תמיכה ברצח רבין.


רק רמאי יכול לגזור מזה שאני תומך ברצח המתועב שהזיק קשות למחנה הלאומי. כאן אני יוצא גם נגד תיאוריות הקונספירציה, מי שרצח את רבין הוא יגאל עמיר.



השבוע שוב התאסף לו אספסוף אדום בכיכר מלכי ישראל למדורת השבט סביב הרצח, ואם אנו עוסקים ברבין, בהקשר לכך אני מתכוון לעסוק ביו"ר הנוכחי והכושל מנהיג העבודה הנוכחי.



אחד ממעשי המרמה הגדולים הפוליטיים הכי גרועים והכי נאלחים במדינת ישראל היו הבטחות הבחירות של רבין ב-92'. ההבטחה הראשונה היתה שלעולם לא יהיה משא ומתן עם אש"ף, אלא עם משלחת ירדנית. הבטחת הבחירות הייתה על פי הבנות ועידת מדריד, חרף הלחץ הפראי שהפעיל בייקר על שמיר, ראש הממשלה, שלא ניתן היה להזיז אותו דבר ועניין בכל הקשור למדינת ישראל ולו במטר אחד. הבטחת הבחירות היתה לפיה המשא ומתן יתקיים מול משלחת ירדנית פלסטינית.


"הערבים הצילו אותנו מעצמנו"


ההבטחה השנייה היתה לא פחות ולא יותר מאשר האמירה שאין מה לדבר על נסיגה מרמת הגולן, מקסימום ניתן לסגת סנטימטרים ספורים. כולנו יודעים את מעלליו של רבין, שבמקום לנהל משא ומתן, והוא התרברב, וגם זה תוך כדי רמייה, שמי שמטרפד את המשא ומתן עם המשלחת הירדנית פלסטינית זה שמיר ושהוא תוך 6 חודשים יגיע איתם לההסכם, אחרי שנה, הוא חתם על פשע אוסלו, תוך כדי כך שאש"ף, בראשות הרוצח ערפאת, הם העם היחיד שדורש משהו שהוא לא בכלל קיים, וכמו שהאויב האדום קורא להם - העם הפלסטיני.



כמובן שהוא היה מוכן למסור את רמת הגולן כולה לרב המרצחים הפשיסט הקיצוני אסד, אלא שכמו שקורה הרבה מאוד פעמים, הערבים מצילים אותנו מעצמנו, ואסד דרש חלקים מהכינרת, ולזה אפילו רבין לא היה מוכן, וכל זה עלה על שרטון, ואפילו פרס לא הסכים למסור, והעניין התפוגג לו.



איך הדברים האלה קשורים ליו"ר הנוכחי של מפלגת העבודה, הכנופייה האנטי ציונית, המכנה את עצמה המחנה הציוני. יצחק רבין, שבניגוד לפרס היתה לו הילה מוצדקת כמי שהיה רמטכ"ל במלחמת ששת הימים המפוארת. כאשר מפלגת העבודה, לאחר 44 שנות דיקטטורה של סמרטוט אדום באמצעות פנקס אדום, הודחה מהשלטון לראשונה במהפך של 77'.


נבחר שמעון פרס למנהיגה של מפלגת העבודה, וכך הוא היה 15 שנים, ולכן הם לא זכו באף מערכת בחירות. ואז הדיחו את פרס ושמו עליהם את רבין כיו"ר. רבין רצה לחזק את התדמית הביטחונית-מדינית שלו והבטיח את אותן שתי הבטחות שהוא לא התכוון לרגע ליישם, וכשהם שהוגי הצהרת בלפור לא התכוונו לרגע ליישם, כך רבין לא התכוון לייישם את הבטחת הבחירות, אך הוא הבין שכדי שלעבודה יהיה סיכוי להגיע לעמדה שלטונית, היא חייבת להציג עצמה כליכוד ב', מוצלחת יותר מליכוד א'.



מסתבר שאדון גבאי הוא תלמיד מצוין של מעשי המרמה של רבין ולכן למדנו ממנו שניים. אחד, השקר המתועב לפיו אם הוא יהיה ראש ממשלה לא יהיה פינוי של יישובים ביהודה ושומרון, גם מה שנקרא על ידי השמאל הבוגדני התנחלויות בודדות".

ואז כתוצאה מסערה שחלה במחנה האנטי ציוני הקיצוני הפנאטי, תקפו אותו נמרצות ואז יצא המרצע מן השק והובהרה כוונתו לפיו אותם יישובים יהיו תחת שלטון פלסטיני. אין צורך להרחיב מה יקרה ליישוב כזה גבאי אף הוסיף: אותי לא מעניינת אידיאולוגיה אלא רק לנצח בבחירות, הוא התכוון לומר שבבחירות הוא יגיד כל מה שאפשר לשקר לייצר אחיזת עיניים לציבור הישראלי כדי להפיל אנשים ברשת התרמית יצביעו הפעם בעם ליכוד ב'.
זה לא יעבוד. הים אותו ים, הערבים אותם ערבים, ומפלגת העבודה אותה מפלגת העבודה".