משה איבגי מגיב לדיווחים לפיהם הסדר טיעון מתגבש לפיו השחקן יודה בהאשמות נגדו בגין הטרדות מיניות אך לא יועמד לדין. לפי הדיווח הערב (שני) בחדשות עשר, איבגי אמר למקורביו הסיבה היחידה שהוא יכול להסכים להסדר היא כי אין לו כוח למשפט.
"אני מעביר לה אצבע על הגב בדרך לפינת הקפה ליד אנשים ואומר לה 'פרצה קוראת לגנב' והולך, יכול להיות שזו בדיחה לא טובה", סיפר השחקן לחבריו, "המלבישה שאמרה שאני נכנסתי לחדר, חיבקתי אותה מאחורה, והיד שלי נגעה לה בחזה - אין לי זיכרון מהדבר הזה".
השחקן התייחס לעדות נוספת נגדו ואמר: "לגבי האישה שטענה להטרדה בחנות פלאפל - הראיתי לה תמונה של הנכד, דיברתי איתה על פילוסופיה, על דברים עמוקים. רוצים להעמיד אותך בכיכר העיר ולאכול לך את הבשר. הכל יצא מפרופורציה - אין פה הנחת סלב יש פה עליהום אחד גדול. משתמשים בי כדוגמא ומופת למען יראו וייראו, אבל הם טועים לגביי. שיתנו לפרקליטות לעבוד".

כזכור, בעקבות הודעה הפרקליטות לפני מספר שבועות על כוונתה להעמיד את השחקן לדין בכפוף לשימוע באשמה של הטרדה מינית בארבע נשים בהזדמנויות שונות במהלך עבודות לאורך השנים, החלו מגעים להסדר טיעון מותנה. הסדר זה הוא מקל בדרגה אחת פחות מהסדר טיעון מקל. מהמגעים שנשמרו עד כה בסוד עולה בין היתר כי איבגי, כך על פי ההערכות, יסכים להודות באישומים נגדו ובתמורה לכך לא יועמד לדין פלילי. מהלך כזה מוגדר בפרקליטות כהסדר טיעון מותנה. 

אחת המתלוננות: "עסקה שפלה, איזה מסר זה שעבריינים ממשיכים להופיע?"
"זו עסקה בזויה של אנשים ששייכים לעבר, זה ממש 'הרצחת וגם ירשת", אמרה הערב  י', המתלוננת הראשונה נגד איבגי, שבעקבות עדותה התפוצצה הפרשה. בראיון לתוכנית "שש עם עודד בן עמי", כשהתייחסה לפרסום אמש לפיו העסקה המתגבשת בין איבגי לפרקליטות תכלול הודאה בהטרדות. 
י' תקפה בחריפות את העסקה המתגבשת, שהן הפרקליטות והן עורכי דינו של איבגי מכחישים אותה: "זה בזוי ואני מקווה שעסקת הטיעון השפלה הזו, שהתנהלה מאחורי הקלעים לא תצא אל הפועל. בנאדם שהוא חושב שהוא מלך ושמותר לו הכל, פגע במשך עשרות שנים בנשים, השאיר צלקות אצלן בנפש, גרם לפיטורים שלהן, השפיל אותן וקרא להן שקרניות".