סערת ביטול משחק הכדורגל בין ישראל לארגנטינה: שרת התרבות והספורט, מירי רגב, התייחסה ב"חדשות 2" לביטול משחק הכדורגל בין ישראל לארגנטינה וכמו כן לביקורת הקשה שהוטחה בה לפיה היא אחראית להחלטה של ליאו מסי וחברי הנבחרת שלא להגיע לישראל: "זה לא היה פרויקט שאני ניהלתי, ליאו מסי רצה לבקר במקומות הקדושים בירושלים, רצה ללכת לכותל. זו הייתה יוזמה שלו ושל הקבוצה, לא שלי".



רגב התייחסה לטענה לפיה מסי הפך ל"פרזנטור" של ישראל לרגל חגיגות ה-70 למדינה ואמרה כי אם מסי היה מגיע לישראל הוא היה נפגש עם ראש הממשלה נתניהו ואיתה. "יש ניסיונות להתנגח בי ובראש הממשלה", אמרה.



שרת התרבות והספורט ציינה כי ירושלים היא האפשרות הכי טבעית והגיונית לקיומו של המשחק המדובר ולשאלות מדוע התעקשה על קיומו בירושלים ומדוע חבריה למפלגה לא הגנו עליה ענתה כי "מדובר בכותרת שיקרית, 'פייק ניוז'. ירושלים היא לא הסיפור כאן. הסיפור הוא האיומים על חייו של מסי ומשפחתו. יש כאן סוג חדש של טרור, המתנגדים האנטי ישראלים מביאים חולצות של מסי מגואלות בדם".



רגב התייחסה לטענה לפיה גורמים בארגנטינה טענו שהמשחק בוטל בגלל הרצון לקיימו בירושלים וציינה כי ירושלים היא לא פוליטית וכי מדובר בעניין עקרוני. "זו עיר הבירה שלנו, אנחנו צריכים להיות גאים בה ולהעניק לה את הכבוד הראוי לה. כל אירוע ממלכתי אמור להתקיים בה. הקבוצה לא ביטלה בגלל שהמשחק היה אמור להיערך בעיר הקודש. זה אך ורק בגלל האיומים". רגב הוסיפה כי לדעתה גם האירוויזיון חייב להתקיים בבירה, וכי הביטול הצורם של המשחק אינו מזיק למדינה. "אין פה נזק תדמיתי, זה גל חדש של טרור", סיכמה.