לפני כחודש בערך, תקף מסתנן אריתראי את אולימפיה חביב, גרם לה לפציעות חמורות והיא עדיין נמצאת בסכנת חיים. בעקבות מחאת הנשים ברחבי הארץ היום (שלישי), במסגרת המאבק באלימות נגד נשים, שוחחה גיסתה של חביב, חנה בבילאן, עם אראל סג"ל וחיים לוינסון ב-103FM. אחריה עלתה לשידור גם שפי פז, מובילת המאבק להוצאת המסתננים מישראל, שהואשמה בעבר בביצוע פרובקציות, ביניהן ריסוס גרפיטי ושריפת תמונותו של שר הפנים אריה דרעי. 
חנה בבליאן, מה שלומה של אולימפיה?
"אין שינוי לצערי הרב. אולימפיה סובלת מנזק מוחי כמעט בלתי הפיך. היא חיה בזכות המכונות וסובלת מבצקות ודימומים במוח. רוב היום אנחנו סביבה ומתפללים לנס. בינתיים היא באותו מצב. שמה אולימפיה חביב בת זוהר פרץ. הכי נורא שזה קרה לא בעקבות מחלה או תאונה חלילה, אלא מאלימות ברחוב, יום אחרי שנרצחה אישה בנתניה. אוזלת היד של המדינה היא בלתי ניתנת לתיאור".

"כשאישה הולכת להתלונן במשטרה שהכו אותה, עוצרים את החשוד ליום-יומיים ומשחררים, ואז היא נדרשת לפנות למקלט לנשים מוכות והופכת לקורבן. המשטרה פשוט משחררת מפלצות לרחוב. גבר שמשתחרר ממעצר שכזה יוצא לחופשי עם מטען כבד יותר כלפי אותה אישה ורוצה בנקמה. אולימפיה פשוט עברה לינץ'".


 

לאחר דבריה, שוחחו המגישים עם שפי פז, וציינו כי גם היא ספגה לא מעט מקרי אלימות.
"מי שפגע באולימפיה היה בחור אריתראי ולא אזרח ישראלי. כיום מתקיימות הפגנות ברחבי הארץ, כל ההפגנות הללו פרצו בעקבות העובדה שהגבר האריתראי, מבלי להכליל על כולם, הוא אלים מאוד. כעת, הנשים האריתראות יצאו מהארון והחלו לספר על האלימות שהן סופגות. רציתי שחנה תדבר בשמה של אולימפיה היום בכיכר, אך מי שתעמוד היום על הבמה היא אריתראית שתדרוש מאיתנו והממשלה לטפל בגברים האלימים שלהן האלו במקום לגרש אותם".
את עושה המון הפגנות ואת גם יכולה לפתוח הפגנה שאת יוזמת. את ניסית לתפוס טרמפ על הפגנות אחרות כמה וכמה פעמים ואז את מתפלאת מדוע לא מזמינים אותך.
"הצחקת אותי, התושבים והתקשורת לא מגיעים להפגנות בדרום תל אביב. אני אישה ופמיניסטית וזכותי להיום בהפגנות הללו. זכותי להשמיע את הקול שלי. אם זה היה יהודי שפוגע באדם אריתראי ההפגנות האלו היו פורצות לדעתך? אני נגד האלימות נגד נשים, אך גם נגד ההשתקה. האלימות בהפגנה האחרונה בה השתתפתי הייתה של המשטרה כלפיי ולא ההיפך".