לקראת המחאות השבועיות המתוכננות למחר בערב, פנו היום (רביעי) במשטרת לת"א, לכל הגופים המוחים, להיפגש עמם ולאשר את ההפגנה. בהודעה רשמית שפרסמה המשטרה נמסר כי מחר בשעה 13:00 תתקיים הפגישה עם מנהיגי המחאות שירצו להצטרף ל"תיאום ציפיות משותף".

במשטרה הודיעו כי הם אישרו הפגנה שתערך מחר בערב בכיכר רבין. לצד זאת הביעו צער כי לא אושרו מולם כל ההפגנות שצפויות להתרחש במקומות נוספים. 

תהלוכה מתוך ההפגנות בתל אביב (צילום: אבשלום ששוני)

תנועות המחאה ׳קומי ישראל׳, ׳קריים מיניסטר׳ ו׳הדגלים השחורים׳  הגיבו על בקשת המשטרה לקיים פגישה: "מדובר במחאה עממית, מבוזרת ונטולת הנהגה. מוטב שבפיקוד הבכיר יקיימו שיח עם קצינים ושוטרים אלימים ויחדלו מהפצת שקרים ופייק ניוז כלפינו. בזמן שהדמוקרטיה נחטפת כבת ערובה על ידי נאשם בפלילים, אנו קוראים לציבור לצאת בהמוניו מחר ובמוצש נגד הדיקטטור. רק מחאה תציל את ישראל!".

הפגנות נגד רה"מ בתל אביב (צילום: אבשלום ששוני)

מחר ובמוצאי שבת צפויות להתחדש ההפגנות השבועיות בכל רחבי הארץ. במוצ"ש האחרון חזרו המפגינים למעון ראש הממשלה בבלפור בירושלים, לאחר שהוסרה מגבלת המרחק. בכך נדמה כי צפוי הדבר לצמצם משמעותית את הנוכחות בהפגנות בשאר רחבי הארץ, אולם במשטרה נערכים להמשכן במאות נקודות שונות.