חשד לרצח: גבר כבן 40 נמצא ללא רוח חיים בירידות לים המלח
גבר כבן 40 נמצא הבוקר (שבת) ללא רוח חיים בצד הדרך בכביש 25 מצומת דימונה לכיוון הירידות לים המלח. שוטרים הגיעו למקום בניסיון לברר את נסיבות מותו, לאחר שפצעי דקירה נמצאו על גופו של המנוח.

במקביל, חוקרי זירת עבירה ומעבדה ניידת (מז"פ) החלו באיסוף ממצאים, כשבין היתר סכין נמצאה בזירה. בתום הערכת מצב שערך בזירה מפקד מרחב הנגב, תת ניצב נחשון נגלר, הוטלה החקירה על היחידה מרכזית נגב. 

לכתבה המלאה

שר החוץ הרוסי: "הושגה התקדמות בשיחות הגרעין עם איראן"
שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, הודיע במהלך מסיבת עיתונאים שערך אתמול (שישי) כי הושגה התקדמות בשיחות הגרעין עם איראן. "הייתה התקדמות אמיתית, יש רצון אמיתי, בין איראן לארה"ב. מנהלי המשא ומתן בווינה מתקדמים, אנחנו מצפים שההסכם יושג", אמר השר.

בתוך כך, גורם המעורה בשיחות בווינה אמר כי ישנה אופטימיות מהסבב האחרון, זאת חרף העובדה כי נותרו לא מעט סוגיות לא פתורות, כך דווח בסוכנות הידיעות רויטרס. עוד דווח כי מנהלי המו"מ עוסקים בעקרי הסכם ובנושאים הקשורים לצעדים שייעשו איראן וארה"ב אם יוגש הסכם.

לכתבה המלאה

שיחות הגרעין (צילום: EU Delegation in Vienna/Handout via REUTERS)
שיחות הגרעין (צילום: EU Delegation in Vienna/Handout via REUTERS)

שר בממשלה נגד בנט: "מניעת ועדת חקירה לצוללות - נעיצת סכין בגב"
השר אלי אבידר (ישראל ביתנו) התייחס הבוקר (שבת) להודעתם של השרים בני גנץ ויאיר לפיד מאתמול כי בכוונתם לאשר את הקמת ועדת החקירה הממלכתית לחקר פרשת הצוללות בשבוע הבא.

"אם בנט ימנע את אישור ועדת החקירה לצוללות המשמעות היא אחת: בנט עומד לנעוץ סכין בגב למחנה השינוי", אמר אבידר הבוקר בשיחה עם פעילי מחאה.

לכתבה המלאה

אלוף במיל' אליעזר צייני מרום מדבר על פרשת הצוללות. מתוך: זמן אמת, כאן 11

ד"ר אלרעי פרייס נגד שרת החינוך: "לא מודעת למה שקורה בתוך בתי הספר"
ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר אלרעי פרייס, תקפה אתמול (שישי) את שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, בריאיון לתוכנית "שישי בחמש" בערוץ 12 ואמרה: "אני חושבת ששרת החינוך כנראה לא מודעת למה שקורה בבתי הספר. במשך שלושת השבועות האחרונים כל מערך בריאות התלמיד של משרד הבריאות, על 700 האחיות שבו, חיסנו בבתי ספר, דיברו עם כל מנהל, עשו וובינרים להורים, במחיר די כבד". 

לכתבה המלאה

ד''ר שרון אלרעי פרייס (צילום: אבשלום ששוני)
ד''ר שרון אלרעי פרייס (צילום: אבשלום ששוני)

דיווח: רוסיה מכינה מבצע להצדקת הפלישה לאוקראינה
דו"ח של המודיעין האמריקאי חשף כי רוסיה הציבה קבוצה של פעילים בגבול על מנת לבצע מבצע להצדקת הפלישה למזרח אוקראינה, כך פורסם אתמול (שישי) ב-CNN. בכיר במודיעין אמר לרשת הטלוויזיה האמריקאית כי אותם פעילים מאומנים בלוחמה בשטח בנוי ובשימוש בחומרי נפץ המיועדים לשימוש נגד הצבא הרוסי.

לכתבה המלאה

גבול רוסיה-אוקראינה (צילום: REUTERS/Vyacheslav Madiyevskyy)
גבול רוסיה-אוקראינה (צילום: REUTERS/Vyacheslav Madiyevskyy)


"פתאום החל מטח של אבנים": מאבטח המשטרה שהותקף בנגב משחזר
יוסי ישייב, המאבטח בנקודת המשטרה בתל שבע שהותקף אמש במהלך ההתפרעויות בנגב ורכבו הוצת על ידי המתפרעים, משחזר היום (שבת) בשיחה עם "מעריב" את רגעי האימה שחווה.

"הייתי בדרך לעבודה, הגעתי שני כיכרות מנקודת המשטרה, שם אני משמש כמאבטח. לא הייתי חמוש כי אנחנו מחליפים נשקים בתחנה. כבר במרחק של כמה מטרים הבנתי שיש מחסום מאולתר מקרשם וברזלים, לא שיערתי לעצמי לתוך מה אני מתקרב. לא ידעתי שיש מהומות במקום הזה, אולי הייתי תמים מדי. ניסיתי להתקרב, ראיתי מצד שמאל שלי חבורה של כ-15 צעירים. הגיע רכב לפניי וראיתי שהם מכווינים אותו לעבור במקום. סברתי שהם בסך הכל מסייעים והתקרבתי לעברם", מספר ישייב.

לכתבה המלאה

הצתת רכבו של המאבטח יוסי ישייב, קרדיט: רשתות חברתיות