אנה ברסקי ('מעריב') שוחחה היום (רביעי) עם ענת דוידוב בתכניתה ב־103FM על הגעתו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לישראל והנאום שלו בטקס הפתיחה, וציינה כי ככל הנראה, לא תהיינה הפתעות בביקור: "הכול מתוכנן בקפידה. הפן המדיני כן יעלה בשיחות. ביידן אומר, 'אנחנו מאמינים בחזון של שתי מדינות לשני עמים ואני עומד לדבר על זה בשיחות שנקיים". 

לשאלה מה מצפה לנשיא ארה"ב בארץ מבחינה מדינית, כשנתוני האינפלציה בארצות הברית מזנקים ברקע, ענתה ברסקי ש"ארצות הברית אכן חוזרת לאזור, אבל אם אנחנו מסתכלים על זה מעיניים אמריקניות ולא ישראליות, אז התחנה המרכזית, עם כל הכבוד לישראל, היא ערב הסעודית. עלויות הנפט ועלויות הדלק זה מה שבאמת מדאיג ומעניין את האמריקנים".

בתוך כך, הוסיפה הכתבת: "בכל מקרה, הדברים נאמרו, ואני חושבת ששתי הכותרות שהוא נתן מאוד חשובות לנו. הראשונה, והדי צפויה, היא חזרה לחזון שתי מדינות לשני עמים. ביידן אומר 'אנחנו מאמינים בחזון הזה ובפיתרון הזה. ואני עומד לדבר על זה בשיחות שאני אקיים מחר והיום'. יש לציין, שיותר משהמסר הזה מכוון לבכירים כאן בארץ הוא מכוון הביתה, למפלגה הדמוקרטית שלוחצת על נשיא ארה"ב לא רק לדבר על פתרון שתי המדינות, אלא גם לפעול בכיוון הזה". 

לטענה כי דבריו לא נאמרים אם כך דווקא לפלסטינים אלא למפלגה הדמוקרטית בבית, וזאת על מנת לרצות את כולם, ענתה ברסקי ש"כמובן שהמסר הוא גם לרמאללה, אבל בהתחשב למצב הפנימי-מפלגתי, וגם בסקרים שפורסמו בארצות הברית, מצבו של ג'ו ביידן לא מזהיר במיוחד".

עוד הוסיפה פרשנית 'מעריב' שהכותרת השנייה של ביידן היא שארצות הברית מעוניינת בהתרחבות ואינטגרציה של ישראל במדינות האזור, וזה היה רמז לצפוי לבוא עם ערב הסעודית: "נכון שזה פורסם כבר, אבל בכל זאת יש מחוות מהכיוון הזה. זה מסר על טיסות ישראליות מעל שמי סעודיה וכן הלאה".