בין אלפי ההורים שילוו הבוקר את ילדיהם לכיתה א' מצויים שלושה מפקדים בכירים בצה"ל. "אני מתרגש לשלוח את עמנואל, בתי הרביעית, לכיתה א'. עמנואל היא ילדה רגישה, שכולה לב. אני מתפלל שתצליח לשמור על העדינות והרגישות שלה גם בתוך המעבר המשמעותי הזה לבית הספר. אני יודע שהיא תהיה מוקפת בחברות טובות, בזכות הנתינה ואהבת הזולת שבה", סיפר מח"ט יואב, אל"ם איתמר דשל, שאיחל לבתו לקראת כיתה א': "עמנואל, אני מאחל לך שלא תיגדע חדוות הלמידה, הסקרנות וההתרגשות שלך".

אל''מ איתמר דשל (צילום: באדיבות המשפחה)
אל''מ איתמר דשל (צילום: באדיבות המשפחה)

ליברמן על הסכם שכר המורים החדש: "חג גדול למערכת החינוך"
השביתה נמנעה: אלו ההסכמות שאליהן הגיעו הסתדרות המורים והאוצר 
לאחר שהושגו הסכמות עם ארגון המורים: גם בתיכונים ישובו מחר ללימודים

מפקד גדוד 727, גדוד האיסוף של אוגדה 80, המגן על גבולות מצרים וירדן, סא"ל אייל לוי, נרגש לקראת תחילת הלימודים בכיתה א' של בנו הבכור דניאל חיים. "דניאל מתחיל פרק חדש בחייו, עם אתגרים, ריגושים וחברים חדשים.

סא''ל אייל לוי (צילום: באדיבות המשפחה)
סא''ל אייל לוי (צילום: באדיבות המשפחה)

"מרגש ומשמח ללוות אותו ביום הזה, מצויד בתיק וחולצת בית ספר. אלה הרגעים הקטנים־גדולים, ששנינו נזכור כל החיים", הוא ציין ואיחל לבנו: "אני מאחל לך בני היקר שנת לימודים פורייה ומוצלחת, שתגדל, תלמד ותפיק את המרב בחיים. אני מאמין בך דניאל ובטוח בהצלחתך".
סגן מפקד בה"ד 1, סא"ל עמרם חיון, המלווה את בתו לכיתה א' סיפר: "עדי המתוקה שלנו עולה לכיתה א'.

סא''ל עמרם חיון (צילום: באדיבות המשפחה)
סא''ל עמרם חיון (צילום: באדיבות המשפחה)

"עדי ילדה עם עוצמות, מראה תמיד אחריות ורצינות, עוזרת לאמא ולאחים שלה במשימה המורכבת שלנו במשפחה, שלקחנו על עצמו תחת השליחות הגדולה להיות קצינים בצה"ל. "עדי היא חלק מהמשימה הזאת, ומגלה אחריות גדולה. מתוך זה היא עולה לכיתה א' עם בגרות מרשימה ושמחת חיים. אנחנו מאחלים לה את כל הטוב, הצלחה ועשייה טובה".