כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד שלושה תושבי שדרות בני 18 וקטין נוסף מהעיר לאחר שתקפו אדם איתו היו מסוכסכים באמצעות גז פלפל, פטישים וגרזן אדם.

האור בחדר המדרגות כבה, האישה נפלה והפכה נכה - ותפוצה במאות אלפי שקלים

"חוליית מתנקשים חמושים": פרטים חדשים על ניסיון החיסול באשדוד

מכתב האישום עולה כי לפני כשבועיים בשעות הערב המאוחרות, סמוך לבר בעיר שדרות, המתלונן, בעודו מחזיק בידו תער של ספרים, פנה לאלדר וביקש ממנו לבוא איתו לצד. אלדר לא הסכים, ונסע מהמקום יחד עם הקטין. בסמוך לאירוע, התקשר אלדר לעומרי וביקש ממנו כי הוא ואדיק יגיעו לבי"ס באזור, שם החליטו הנאשמים לפגוע במתלונן. הנאשמים אף יצרו קשר עם שני אנשים נוספים המסוכסכים עם המתלונן ואלה החליטו להצטרף אליהם.

לאחר מכן, נפגשה החבורה ברחוב הסמוך לביתו של המתלונן כשהם רעולי פנים ומצוידים: אלדר במטף גז פלפל, עמרי במסור ופטיש בינוני, אדיק בגרזן ופטיש גדול, הקטין בפטיש והשניים הנוספים בגרזן ואלה. המתלונן שהבחין בשישה מגיעים לכיוונו כשבידם כלי התקיפה, החל לרוץ, עד אשר במהלך הריצה נפל ארצה על המדרכה. בעודו שרוע על המדרכה, ריסס אלדר לעברו של המתלונן את גז הפלפל ועומרי ואדיק ושני האחרים הכו אותו בחוזקה ודקרו אותו. בשלב מסוים הבחין אלדר בעובר אורח שהבחין בנעשה והגיע לקרבתם והשישה ברחו מהמקום. ניידת טיפול נמרץ של מד"א הבהילה את המתלונן לבית החולים, כשהוא סובל מפצעי דקירה ושברים, לאחר מספר ימי אשפוז הוא שוחרר מבית החולים. 

בבקשת המעצר שהוגשה בעניינם ציינה עו"ד דרימר, שהגישה את כתב האישום כי הנאשמים "היכו בצוותא חדא את הקורבן שהוא שכוב על הרצפה וצועק מכאב לעזרה מאמו. התנהגות זו מלמדת על מסוכנות רבה ואימפולסיביות ומעמידה בסכנה את הציבור". 

לנאשמים יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה ושיבוש מהלכי משפט לאחר ששטפו והחביאו חלק מכלי התקיפה ואלדר והקטין אף ברחו מהעיר.