כתב אישום הוגש היום (שני) נגד המחבל שביצע את הפיגוע הדקירה במוסך בפתח תקווה לפני כשבועיים. אלי ימין, אחד מבעלי המוסך ואביו של הנדקר, התראיין ל"מעריב" והתייחס לאירוע הקשה.

"צעק אללה אכבר": עובד מוסך בפ"ת דקר את עמיתו לעבודה
הסתיימה חקירת הדקירה בפתח תקווה: כתב אישום יוגש נגד החשוד

"ברוך השם שהבן שלי יצא מכלל סכנה", אמר ימין בפתח דבריו, "אני שמח על מה שהמחבל קיבל, זה מה שהוא היה צריך לקבל במאה אחוז. העימות הוכיח שהוא באמת מחבל, וזה יצא לאור". 

"באותו היום הגעתי כמה דקות אחרי שאמבולנס לקח את הבן שלי לבילינסון" הוסיף, "אחרי זה היה לי קצת שאלות למחבל, 'למה הוא עשה את זה?'. אז הוא אמר שהבן שלי קילל אותו, וזה לא נכון עשינו עימות, הוא פשוט קיבל הוראות דרך הטלפון וזה מה שיצא מזה. אחרי זה הוא השמיד את הטלפון שלו עם פטיש. אני מרגיש שהוא בגד בי, תמיד נתתי לו לצאת מוקדם הביתה אם היה צריך". 

אלי עמיר מספר על הפיגוע במוסך בפתח תקווה (צילום :אלון חכמון)

כאמור, לפי כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז מרכז, א' הוא בנו של ב' אשר הוא ואחיו הם בעלים של מוסך בפתח תקווה. בסיוני הוא תושב שכם, אשר החזיק באישור שהייה ועבודה כדין ועבד במוסך עם א' במועד מסוים, בסיוני החליט לרצוח את א' מתוך מניע לאומני.

בעודם עובדים במוסך, בסיוני הצטייד בסכין, דקר את א' בחזה וניסה עוד מספר פעמים לדקור אותו בפלג גופו העליון תוך שא' נאבק ומצליח למנוע ממנו לעשות זאת. לקול זעקותיו של א' הגיע דודו לחלקו האחורי של המוסך בו שהו בסיוני וא' ובסיוני תקף אותו באמצעות ידיו והמשיך בניסיונות לדקור את א' ששכב שרוע על הקרקע. בשלב מסוים, לאחר שנשברה הסכין, ביוני הרים מצבר רכב ואיים להשליך אותו על א' שהיה שרוע על הקרקע.