שמחה אדנה, אימו של רפאל אדנה ז"ל, שנהרג לפני כשלושה חודשים וחצי בתאונת פגע וברח בנתניה, הגיבה לפרסום תמונותיה של הנהגת החשודה במעורבות בתאונה הקטלנית בכלי התקשורת הערב (חמישי), ואמרה: "זו בדיוק ההתנהלות שמכאיבה לי כאם שכולה".

"תאונה בלתי נמנעת": פרטים חדשים על חקירת הדריסה הקטלנית של רפאל אדנה
"דמו אינו הפקר": מאות הפגינו בת"א בדרישה לענישה מחמירה לדורסת הילד רפאל אדנה

עוד הוסיפה: "הופתעתי מאוד לראות שלאחר שתואמה איתנו פגישה היום לצפות בצילום ביום ראשון הקרוב, הגיעו צילומים של הנהגת הפוגעת לכאורה לתקשורת. מדובר בהמשך ישיר לכל ההתנהלות מולנו מיום הטרגדיה. אני והמשפחה מקבלים מסרים סותרים והתנהלות פסולה כלפינו. עיניכם רואות, את ההתנהלות תיאום הוא לא תיאום, סגירה היא לא סגירה ומילה שווה לקליפת השום מולנו. אינני יודעת לומר האם זה בגלל העדה וצבע העור שלי או שנפלנו לאינטרס גדול מאיתנו. אני מבקשת מכם, איבדתי ילד אחד, הילד השני ראה את האירוע וכולנו מתמודדים מעל שלושה חודשים עם האירוע הקשה , הכואב והמזעזע. במקום להתנהל מולנו בהבנה וחמלה אנו מופקרים ומוצאים שהחמלה נמצאת דווקא בצד של המפקירה והמערכת שפועלת באופן קלוקל כלפינו. תפסיקו את מחול השדים הזה. מגיע לנו פרטים בדרכים המקובלות וגם קצת שקט להתאבל ואתם רק מלבים את האש סביב השכול", כך לדבריה.

מוקדם יותר גורם בכיר במשטרה הדף את הטענות לכשלים בחקירה בשיחה עם מעריב, וטען באופן נחרץ כי בתוך זמן קצר יחסית, כ-13 או 14 שעות לכל המאוחר, בוחני התנועה הצליחו להגיע ולאתר את הרכב שהיה מעורב בתאונת הפגע וברח בשדרות בן גוריון בנתניה, כשהוא עדיין עם סימני הפגיעה. יחד אתו עוכבו בעלת הרכב ואימה, ובסופו של דבר ההערכה כי האימא הייתה על ההגה בזמן שקרתה התאונה. השתיים נלקחו לחקירה.