פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר היום (חמישי) כתב אישום נגד שלמה קטורזיה, בן 42, בגין מקרה מזעזע של רצח בנסיבות מחמירות, ושני ניסיונות רצח. הנאשם חנק למוות את אביו וכרת את ראשו, וניסה לרצוח את אמו ומטופל בבית החולים. 

תושב בת ים בן 49 נאשם בביצוע מעשים מגונים בקטינות בפארק "ימית 2000"

שני תושבי הצפון נעצרו בחשד להצתת חווה וסחיטה באיומים בסך מיליון שקלים

לפי כתב האישום שהגישה עו״ד עינב איטסקו גולד, הנאשם התגורר בדירה בבעלות הוריו בחדרה, הוריו, בני 70 ו-80 הם תושבי צרפת, שהגיעו בסוף חודש יולי לביקור משפחתי בן מספר חודשים בישראל, והתגוררו עם בנם בדירתו. שלמה, הנאשם החליט לרצוח את הוריו ואת אחיו.

האם, יצאה מהדירה על מנת לערוך קניות בסופרמרקט, והנאשם והמנוח נשארו לבד בדירה. הנאשם ניגש אל אביו, המנוח, תפס אותו מאחור בצווארו והחל לחנוק אותו. שלמה עלה עם ברכיו על גבו של אביו והמשיך לחנוק אותו בחוזקה, עד שהמנוח חדל להתנגד ולזוז. בשלב זה ניגש הנאשם למטבח, הוציא מאחת המגירות סכין וחזר איתה לסלון והחל לחתוך את צווארו של המנוח. 
לאחר מכן התיישב הנאשם לאכול לחם ולשתות מים ובהמשך גרר את גופתו של המנוח למרפסת הבית. 

לאחר שחזרה האם לדירה, והבחינה בכתמי דם גדולים ורבים בסלון הבית, שאלה את הנאשם מה עשה והיכן המנוח. בשלב זה הנאשם התנפל על אמו, תפס אותה מאחור בצווארה, והחל לחנוק אותה, בכוונה לגרום למותה. היא ניסתה להתנגד ולהשתחרר מאחיזתו של הנאשם אך הוא המשיך לחנוק אותה. היא צעקה לעזרה, ניסתה להתגונן ולהשתחרר מאחיזתו של הנאשם. במקביל, שכנה ששמעה את זעקותיה והבחינה מבעד לדלת הדירה, בנאשם גוהר מעל אמו, היא הזעיקה משטרה לדירה. 
בהמשך, האם ניסתה לברוח אך הנאשם דחף אותה, התיישב על גבה, הצמיד את הסכין לצווארה והחל לחתוך אותו תוך שהיא נאבקת בו.  בהמשך, המשטרה הגיעה לדירה, וכעבור מספר דקות נפרצה דלת הדירה על ידי כוחות כיבוי אש שהוזעקו למקום. אנשי משטרה נכנסו לדירה, הבחינו בנאשם יושב על המתלוננת ומנסה לחתוך את צווארה באמצעות הסכין, השתלטו עליו ועצרו אותו.

בהמשך, נעצר שלמה והועבר לבית החולים שער מנשה למעצר בתנאי אשפוז לצורך הסתכלות פסיכיאטרית. הוא שהה במחלקה כשידיו אזוקות, וניגש לפתע לעברו של מאושפז באותה מחלקה,  הידק את ידיו האזוקות על צווארו וחנק אותו במטרה לגרום למותו. שוטר שהיה במחלקה וראה את המתרחש, ניגש אל הנאשם, תפס את ידיו והרחיקן מהמתלונן.