נימר אלסעדי, תושב בסמת טבעון ושכנם של חמשת הנרצחים בטבח הקשה שאירע אתמול בעיר, שוחח היום (חמישי) עם יוסי מזרחי בתכניתו ב-104.5FM, ושיתף בתחושות הקשות. "הגעתי אחרי הרצח, חמש דקות לפני האמבולנסים. אני נכה, קטוע שתי רגליים, ובבית של הטבח בפנים יש מדרגות. אני באתי עם קלנועית אז לא יכולתי לעלות. חיכיתי והתחילו לבוא אנשים ואחרי זה הגיעו אמבולנסים", סיפר. 

בחברה הערבית טוענים: הממשלה נהנית מהמציאות המדממת - "יש מי שמחכך ידיים"
הלם בבסמת טבעון לאחר מסע הירי: "אנשים צרחו ובכו, אנחנו במצב חירום"

הוא שיתף במה ששמע, בנוגע לזהות הרוצחים: "אמרו שהיו שניים או שלושה רעולי פנים, בשני רחובות שמקבילים אחד לשני. לפי מה שהבנתי ברחוב התחתון הם שמו את הרכב, ועלו ברגל ברחוב העליון בסך הכול שני בתים. הם עלו לאיפה שהיה הטבח, נכנסו לבית ועשו את מה שעשו". 

"לפי מה שאתה רואה בתמונות ולפי מה שאתה רואה גם בעיתונים, אלה ילדים, אולי זה היה בטעות. האבא של המשפחה מאושפז פצוע ברמב"ם. אני לא יודע מה מצבו. התעניינתי ואמרו שהוא בחדר ניתוח אתמול בלילה. את אבא שלו אני מכיר טוב. הוא בן אדם מקסים. אין לו בעיה עם אף אחד בכפר, אף פעם לא עשה בעיות", הוסיף. 

על האפשרות כי מדובר בתגובה לרצח שאירע אתמול מספר שעות קודם לכן בצומת הצ'ק פוסט, אמר: "זה שונה, עאטף אבו כליב נרצח בחיפה והוא רק בנה בית אצלנו ואחרי זה מכר אותו. הוא לא גר אצלנו בכלל. אני לא חושב שהוא שייך לזה. אולי חיפשו מישהו אחר, או בית אחר, או שנכנסו בטעות. אני לא מאמין שיש קשר למשפחה הזאת. אם כן, הם ראו שיש שם שישה וגם רצחו אותם, ואתה רואה את התמונות אלה בני 14 ו-17. זה לא יכול להיות שבני 14 שנכנסים למשפחת פשע".

כשנשאל כיצד הוא חש אחרי האסון, השיב: "זה זוועה, מה מרגישים? אני גם מאשים יותר את המשטרה, אני מדבר בשמי ואני אחראי על כל מילה שאני מדבר. אחרי הרצח הגיעו מעל 100 שוטרים, ולא היו צריכים להגיע מעל 100 שוטרים אחרי רצח, לפי דעתי שזה הוצאות של המדינה. המשטרה צריכה לאסוף את כל הנשק. הם יודעים למי יש נשק, השב"כ במיוחד, הוא יודע טוב מאוד, יותר טוב ממני ויותר טוב ממך. ידוע למי יש נשק, הם יודעים כל אחד ואחד".