עובד סוציאלי בשנות ה-40 לחייו, המועסק על ידי עיריית רחובות, נעצר אתמול (שלישי) בחשד לביצוע עבירות מין בתושבת העיר שהגיעה לפגישת טיפול מקצועית. מהתלונה שהוגשה בתחנת רחובות עולה כי כפה עליה מעשים מיניים, ולדבריה בשלב מסוים אנס אותה. היום יובא החשוד לדיון בעניינו בבימ"ש השלום בראשון לציון שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לצורך המשך החקירה.

זייפו מסמכים פיננסים: שניים מואשמים בהונאה והלבנת הון בסך 11 מיליון ש"ח
התנגשו בניידת משטרה לאחר שניסו לרצוח נהג משאית ולהימלט מהזירה

מעיריית רחובות נמסר: "אין בידינו כל פרטים, וממילא אנו מנועים מלהגיב בנושאים המצויים בחקירת משטרה. העירייה תפעל בהתאם לתוצאות החקירה ועל פי חוק".

במקרה אחר עצרו שוטרי תחנת רחובות צעיר כבן 24, תושב אזור לכיש, בחשד כי ביצע עבירות מין וכפה ביצוע מעשים אוראליים על צעירה כבת 21 בדייט הראשון ביניהם תוך שהוא מאיים עליה לטענתה באמצעות אקדח שנשא עמו ברישיון.

לטענת המתלוננת, השניים הכירו באמצעות רשת האינטרנט ואתמול קבעו את הדייט הדייט הראשון שלהם. לדבריה בעת שישבו ברכבו של החשוד הוא הגיע למקום מסתור ושם דרש ממנה באיומי אקדח לבצע בו מעשים מיניים.

בתום פעולות חקירה נעצר החשוד והובא לחקירה בתחנה, בסיומה נכלא. אקדחו המוחזק על ידו ברישיון נתפס על ידי המשטרה עד למיצוי החקירה. היום הוא יובא לבית משפט השלום בראשון לציון שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לצרכי חקירה.