מקרה טרגי חריג בקרית ביאליק: ארבעה נערים בגילי 16-14 נעצרו אמש על ידי שוטרי מחוז חוף בעקבות אירוע שבו לכאורה היו מעורבים ובעטיו נגרם על פי החשד מותו של תושב קרית ביאליק בעקבות דום לב.

כדי להיחלץ מהמצב שאליו תמרן את עצמו ואת המדינה, נתניהו חייב כאוס | בן כספית
מסתתר במנהרות? או ברח למצרים? תחקיר חושף: אלו המיקומים האפשריים בהם נמצא סינוואר

אתמול דווח למשטרה על אירוע חריג שבו מספר נערים התפרעו באוטובוס ובשלב מסוים כשהנהג עצר באחת התחנות, הם ירדו אל הרחוב. הנהג ירד אחריהם על מנת להעמיד אותם על חומרת מעשיהם ותוך כדי דין ודברים שהתגלה בין המעורבים, נקלע לאירוע עובר אורח תמים שניסה להוות חיץ בין הנערים לנהג.

על פי עדויות של עוברי אורח, נוסעים באוטובוס והנהג שנגבו על ידי המשטרה עולה החשד לפיו הנערים תקפו את עובר האורח ובשלב מסוים הוא חש ברע, ככל הנראה לקה בלבו, פונה לבית החולים ושם נקבע מותו מאוחר יותר.

בעקבות האירוע החריג נעצרו כאמור ארבעת הנערים שנמצאים כעת בחקירה ובהמשך יובאו לבית המשפט לנוער בקריות, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם במטרה למצות את החקירה עד תום.

חשוב להדגיש כי מדובר בשלבי חקירה ראשונים ומעצר שנובע מעדויות, כך שבמשטרה עושים מאמצים למצוא עדויות וממצאים נוספים כדי לבסס או להפריך את החשש ככל שיידרש. במשטרה רואים את האירוע בחומרה רבה ומשקיעים מאמצים על מנת למצות את החקירה בהקדם.