תקיפת סילמן: ירדן מן, החשודה בתקיפת השרה להגנת הסביבה עידית סילמן מהליכוד, שוחררה היום (שני) ממעצר בית. התנאי לשחרור הוא הרחקה מהשרה, והוחלט בהסכמה בין הצדדים.

"רוקדים על דם החטופים, רק עושים נזק": המשפחות רותחות על כנס ההתיישבות
100 ימים בשבי החמאס בעזה: הפנים והשמות של החטופים

האירוע האמור התחולל ביום רביעי שעבר ברחובות, בעת שירדן החשודה בתקיפה הגיעה עם בנה לבית הספר שבו הוא לומד. על פי העדויות, היא מהרכב וכשזיהתה את השרה סילמן היא ניגשה אליה, מתחה כלפיה ביקורת נוקבת ובשלב מסוים גם תיעדה הכל במצלמת הטלפון הנייד שלה.

עדות על התקרית של עידית סילמן (צילום: רחובות ניוז)

השרה החלה לצלם גם היא ולטענת מן באמצעות מכריה, היא הסיטה את ידה של השר סילמן ומכאן האירוע הסלים והתדרדר לכדי מעורבות המשטרה ומעצרה של מן. "השרה סילמן כבר הוכחה כמי שהאמירות שלה הן בדיה ולכן לא צריך לעשות רעש מהזזה של היד. שום דבר מעבר לאירוע פופוליסטי אין במקרה הזה" אמרו.

בינתיים, ברשות המשטרה עדות של בעלי עסקים בסביבת המקום ולפיהם השרה אכן הותקפה על ידי אותה אזרחית שלדבריהם הכתה בפניה. מנגד, טוענים מקורביה של מן כי היא לא היכתה ולא תקפה, אלא בסך הכל הסיטה את ידה של השרה שעה שזו דחפה מצלמת טלפון נייד אל מול פרצופה של מן בעת הוויכוח ביניהן.

כזכור, זוהי פעם נוספת בתקופת המלחמה שהשרה להגנת הסביבה  ספגה עימותים ממפגינים. בחודש נובמבר האחרון אזרחים ועובדי בית החולים שבו הגיעה לבקר, קראו לה לפרוש מהממשלה ומהחיים הפוליטיים וזאת בצל הטבח ביישובי עוטף עזה והלחימה הקשה במבצע חרבות ברזל.