פחות משבוע אחרי שנמלט מבלשי ימ"ר אגף התנועה של מרחב דן במהלך מרדף שהתנהל אחריו כשהוא נוהג ברכב ללא רישיון נהיגה, ולא נשמע להוראות השוטרים - נעצר אתמול (שני) צעיר בן 28 מגני תקווה כשהוא מסתתר בדירה בנס ציונה. בחיפוש שבוצע בדירה באמצעות צו של בית המשפט, אותר אקדח שהוסלק בין הרעפים של הכניסה לאותו בניין. כמו כן נתפסו 87 גרם חשיש ושבעה גרמים של קריסטל.

ארגון לביא: היועצת המשפטית לממשלה הסתירה מסמך מביהמ"ש | פרסום ראשון
נשק בגן ילדים: אותר תת מקלע עם מחסנית מלאה במחוז חיפה | צפו בתיעוד

ביום רביעי שעבר הבחינו בלשי יחידת מרכז אגף התנועה של מרחב דן שהיו בפעילות ממוקדת בנס ציונה, בחשוד שמוכר כמי שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם. הבלשים כרזו לנהג לעצור בצד הדרך, אך הוא לא נשמע לקריאות השוטרים והחל לברוח מהמקום. הבלשים ניהלו אחריו מרדף עיקש, והחשוד נהג בפראות וסיכן את המשתמשים האחרים בדרך עד שהצליח להימלט מהשוטרים.

פחות משבוע לאחר שנמלט, בפעילות שבה נטלו חלק בלשי ימ"ר את"ן דן יחד עם בלשי תחנת מסובים, שוטרי יס"מ מחוז ת"א בסיוע שני כלבנים - אותר אתמול החשוד בדירה בנס ציונה. הפעם הגיעו הכוחות מצוידים בצו של בית המשפט שהוביל אותם לבצע חיפוש בדירה, במהלכו נתפסו סמים וכן אקדח שהוסלק בין הרעפים בכניסה לבניין המגורים.

השוטרים עצרו את החשוד, בן 28, תושב גני תקווה והוא הועבר לחקירה בתחנת מסובים ויחידת בוחני התנועה של משטרת מחוז ת"א ובסיומה נכלא. החשוד הובא לבית משפט השלום בתל אביב שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו והחקירה בעניינו נמשכת.