"אין לי מושג קטן אפילו מי מנסה לחסל אותי", זו אחת התשובות הבודדות והעקביות שמוסר שאול פרץ, לחוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב לכיש במשטרה בתשאול שנערך לו אחרי שנפצע באורח קל עד בינוני בניסיון לחסל אותו אתמול (ראשון) בדירה שבה שהה במעצר בית ברחוב ג'ו עמר באשדוד. באותו אירוע נקבע מותה של רעייתו אלמוג, שלא שרדה את פצעי הירי של המתנקש לבוש מדי מארינס ועטה רעלה על פניו.

ארה"ב לא הטילה וטו במועצת הביטחון; נתניהו: "המשלחת הישראלית לוושינגטון מבוטלת"

פרץ, עבריין מוכר, שמעסיק בשנים האחרונות את הימ"ר של מחוז תל אביב נוכח סכסוך מתמשך שלו עם דניאל זרוג, נאשם במעורבות ברצח של יוסף שריקי ב-2018 בירי שבוצע לעברו, לאחר שזה לא נענה לקריאתו לנתק קשר עם זרוג. שריקי היה חבר של השניים, אבל דחה את הבקשה של פרץ ושילם על כך בחייו, כך עולה מכתב אישום שהוגש בשעתו.

לפני מספר שבועות שוחרר פרץ למעצר בית בתנאים מחמירים לרבות איזוק אלקטרוני ושתי משגיחות, בהן רעייתו ואחייניתנו החיילת שבאירוע הטראגי, הייתה זו שהגיבה בנחישות, שלפה את הנשק הצבאי שלה ופתחה בירי לעבר החשוד שנמלט מהזירה לא לפני שהפקיר את הנשק שבאמצעותו ביצע את הירי וחיסל את אלמוג בניסיון לפגוע לחסל את בעלה. בבית החולים כך מספרים מקורביו של פרץ הוא לא מפסיק לבכות על אובדנה של רעייתו אלמוג.

הערב תובא אלמוג למנוחת עולמים ובימ"ר לכיש לא החליטו עדיין האם ישחררו להלוויה את פרץ וזאת בהסדרת אבטחה רצינית שתיצמד אליו. פרץ כבר הוזהר עם שחרורו למעצר בית כי הוא מהווה יעד לחיסול ולמרות זאת הוא מבחינתו לא יודע מי רוצה לראות במותו.