בית משפט השלום בתל אביב האריך עד ליום ראשון את מעצרו של אב בית בשנות ה – 60 לחייו, המועסק במכללה ביפו, החשוד כי התקין מצלמה נסתרת בשירותים ובכך תיעד סטודנטיות צעירות במבושתן. 

בין לחץ אוונגליסטי לאיומים של הדחה: גורלו של הסיוע האמריקאי לישראל נמצא בסכנה
טעות אחר טעות: כך התייצב המזרח התיכון בפני מלחמה כוללת | תחקיר מיוחד בארה"ב

חקירת המשטרה בתחנת יפו החלה לפני מספר ימים בעקבות דיווח על מצלמה נסתרת שהותקנה בשירותים במכללה ובתום בדיקה ראשונית מהירה נעצר אב הבית לחקירה שבסיומה נכלא.

בחמישי כאמור הוארך מעצרו של החשוד, כשבמשטרה מבקשים לבדוק , האם המצלמה הקליטה את הנעשה בשירותים ובאיזה טלפון נייד הועתקו הסרטונים שחשפו את הסטודנטיות במערומיהן. 

עו"ד רותם סרי שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אב הבית במכללה האקדמית ת"א -יפו: "מדובר באב בית כבן 60 שעובד במשך שנים במכללה ומעולם לא היו כנגדו תלונות. הוא מכחיש את החשדות נגדו ומשתף פעולה באופן מלא. אנו נמצאים בשלבים ראשוניים של החקירה וכבר בשלב זה סבר בית המשפט שהראיות שהציגה המשטרה הן נסיבתיות בלבד. אנו מצפים שהמשטרה תבדוק את גרסתו והוא ישתחרר בהקדם". 

במקרה אחר , נחשפה סאגת האשמות בין הפרקליטות במחוז המרכז למשטרת פתח תקווה בעקבות החלטה של הפרקליטות לסגור תיק פלילי כנגד תושב פתח תקווה החשוד כי פגע בפרטיותן של צעירות שהגיעו למדוד בגדים בחנות מובילה בקניון הגדול בעיר, הניח על פי הנטען את מצלמת הנייד מתחת לוילון בתא ההלבשה וזאת בעת שהשילו את בגדיהן.

ההודעה על סגירת התיק התקבלה במחאה אצל אחת המתלוננת ואימה שסבורות כי נעשה עוול גדול במקרה האמור שכן. "החוקר במשטרה יצר איתי קשר בשעתו וביקש שאבוא להשלים את העדות כי הם עצרו את החשוד ויש להם עוד מתלוננות. לא ברור לי אם כן איך קורה שישנן מספר מתלוננות שאין ביניהן קשר, הן לא מכירות אחת את השנייה והן חושפות דפוס פעולה דומה של אותו חשוד ולא ממצים איתו את הדין? איך יכול להיות שאדם כזה יסתובב חופשי , הרי הוא לא יחדל ממעשיו והמקרה הבא מעבר למציצנות ואולי סוג של מחלה יכול להסתיים רע הרבה יותר" אומרת המתלוננת. בעקבות פניית "מעריב" נחשפנו להשלכת טענות בין הפרקליטות למשטרה בפתח תקווה. 

מהפרקליטות נמסר כי בחומרי החקירה שהועברו לעיונם והחלטתם לא היה אלא שני מקרים בלבד, ולגביהם לא הוצגו ראיות הקושרות את החשוד לביצוע עבירה, למעט סרטון שתיעד אותו כשהוא מתעסק בנייד שלו. "אם יש עוד מתלוננות מדוע החומר הזה לא הועבר אלינו. אנחנו בעד פתיחת החקירה כדי לבסס תשתית נגד החשוד, אולם בשלב הזה למול החומר שהונח בפנינו לא היה מקום להגיש כתב אישום בהיעדר ראיות מספיקות".

במשטרה לעומת זאת טוענים. "בעקבות המקרה נפתחה חקירה שנוהלה במקצועיות ובמהלכה נחקר חשוד באזהרה ונאספו חומרי מדיה . בתום החקירה הועברו כלל ממצאיה לפרקליטות לעיון והחלטה כמקובל".