ראש ארגון הפשע יניב זגורי שמואשם ברצח עד מדינה טל קורקוס, גרושתו דבורה הירש ואדם נוסף - אלישע סבח, עלה היום (חמישי) למסור את עדותו בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, בפעם הראשונה מאז החל משפטו, שנמשך מזה שש שנים. בפתח עדותו הצהיר זגורי: "לא רצחתי את דבורה הירש".

היועמ"שית נתנה אור ירוק: סוגיית סגירת ערוץ אל-ג'זירה תעלה להצבעת הקבינט הערב
גם בישראל הבינו זאת: הנשק החדש של חיזבאללה שמאיים על כלי הטיס

"גדלתי בבאר שבע למשפחה נורמטיבית, חיים רגילים ופשוטים. יש לי שלוש בנות ונכד", אמר זגורי. "עד המדינה טל קורקוס היה עושה בשבילי שירותים - נוהג, מוציא את הכלב. אשתו דבורה עבדה בחנות אצל אשתי. לא ביקשתי שירצחו אותו. לא היה לי שום עניין עם דבורה. בזמן הרצח שלה הייתי עם החתן שלי במגרש מכוניות וצולמנו שם".

בהמשך עדותו סיפר כי פנה אליו חבר שרצה טבחית שתעבוד אצלו באולם אירועים אבל המעסיק הקודם של הטבחית לא היה מוכן שתעבוד אצל אף אחד, ובכל פעם שהתחילה לעבוד אצל מישהו - שרף לו את העסק. זגורי קבע איתו פגישה והם "קנו" את הזכות לטבחית ב-300,000 שקל. זגורי קיבל חצי מהסכום כעמלה על זה שהוא ערב לאדם שלא ישרוף את העסק. 

דבורה הירש (צילום: באדיבות המשפחה)
דבורה הירש (צילום: באדיבות המשפחה)

עוד אמר בעדותו בבית המשפט: "נסעתי לאומן כדי להדליק נר נגד אנשים רעים. רציתי להתפתח בחו"ל ולייבא שחקני כדורגל. בארץ ההצלחה שלך זה כישלון של כולם. גם זדורוב, ברנס, אל עביד הורשעו בלי צדק. אני לא רוצח, אני איש עסקים.  יש הרבה דיבורים על אוכל שסביבו יש אירועי פשע".