בניגוד לעמדת המדינה שאינה מיטיבה עם שרה נתניהו בעניין בקשתה לפסילת השופטת, דיתה פרוז'ינין, בתיק גיא אליהו, דווקא בבקשתה של נתניהו להצטרף להליך כמערערת, נחלה אשת ראש הממשלה הצלחה בפרקליטות. ל"מעריב אונליין" נודע כי עמדת הפרקליטות היא כי לנתניהו יש מעמד להיות צד בהליך הערעור על פסק הדין של בית הדין לעבודה בתביעה של אב הבית לשעבר, מני נפתלי. זאת נוכח הפגיעה החמורה בה, כפי שעולה מפסק הדין החמור של בית הדין לעבודה. יש לציין כי הסוגיה עדיין נתונה להחלטת בית המשפט.



השופטת דיתה פרוז'ינין מתחה ביקורת חסרת תקדים על אשת ראש הממשלה בפסק הדין, לפיו חומר הראיות מעלה "תמונה עגומה ביותר לגבי המתרחש במעון ראש הממשלה בכל הנוגע לאופן העסקת העובדים, סביבת העבודה שהם חשופים אליה, היחס אליהם והשמירה על כבודם ועל זכויותיהם". 



לפני בית הדין הובאו עדויות רבות המצביעות על כך שבמעון שררו תנאי העסקה פוגעניים בגין התנהגותה של גברת נתניהו ויחסה אל העובדים. אלה כללו דרישות מוגזמות, העלבות, השפלות והתפרצויות זעם. כמו כן נדרשו העובדים לעבוד שעות רבות וחריגות. נפתלי זכה בתביעה בסכום של כ-173 אלף שקלים, 75 אלף שקלים מהם על הפרת חוק איסור לשון הרע, 80 אלף שקלים בגין עוגמת נפש ועוד הוצאות משפט, שישלימו את הסכום.