שלב העדויות במשפטו החוזר של רומן זדורוב שנאשם ברצח הנערה תאיר ראדה ז"ל, יימשך היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בנצרת.

זדורוב נכנס למשפטו החוזר. שלומי גבאי, וואלה!

ביום הדיונים הראשון שנערך בשבוע שעבר, העיד יורם אזולאי, שהיה ראש מחלקת תשאול במשטרה וסגנו של ראש הימ"ר באותה תקופה. בעדותו אמר אזולאי כי "ניהלתי את החלקים המרכזיים של החקירה. צוות חקירה מיוחד הוקם ביום הרצח וכלל תשאול של מעל 40 חוקרים בזירה. המעורבות שלי הייהת מלאה. זה צח"מ ענק עם הרבה מרכיבים. רומן הודה וחזר בו. זה קרה פעמיים".

אזולאי תיאר גם את שראה ביום הרצח ושטח את סדר הפעולות שהורה על ביצוען לאחר מכן: "כינסנו בלילה את המורים כדי להבין את הלך הרוח בבית הספר. ביקשתי שידווחו על כל דבר חשוד. אמרתי להם שדבר לא יפגע בילדים. הקמנו צוותים שיתחילו לחקור את שכבת המנוחה, את תלמידי בי"ס ברנקו-וייס שהיו מגיעים לנופי גולן. המטרה הייתה לחקור מנקים, לחקור דיבורים על כת השטן ועל סמים. בדקנו שמועה שהמנוחה אולי הייתה עדה לביצוע עסקת סמים".

על פגישתו עם זדורוב סיפר כי "היה צוות שבדק עובדי קבלן ומנקים, ואמרתי שצריך לתשאל לעומק. זדורוב הגיע אחרי יום והיה ללא זקן, למרות שזכרתי שביום אחרי הרצח הוא היה עם זיפי זקן. עשיתי לו תשאול ושאלתי אותו מה לבש. הוא השיב שהוא לבש חליפת עבודה שיש לו מאוקראינה, ושהבגדים נמצאים במקלט. ירדנו במדרגות ואז הוא אמר לי 'סליחה, זרקתי את המכנסיים' - ועלה לי חשד".

כאמור, בסוף חודש אוגוסט האחרון שוחרר זדורוב למעצר בית לאחר 15 שנה מאחורי סורג ובריח. "יש רק אמת אחת, אני מתרגש", אמר זדורוב בצאתו מכותלי הכלא. "(אני) לא מפחד לחזור לכלא. האמת והצדק יצאו לאור, זו רק ההתחלה". כשנשאל איך המרגש מחוץ לבית הכלא, ענה כי הוא "עדיין לא רגיל", והוסיף כי כשיגיע הביתה "ינשק את הילד" שלו.