תיק 4000: עורך הדין דוד פורר, לשעבר בכיר בפרקליטות המדינה, שוחח היום (חמישי) עם אראל סג"ל וטל שלו ב-103FM והתייחס לעדותו הדרמטית של עד המדינה שלמה פילבר במשפטו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

"אני חושב שזה היה השבוע הכי טוב שהיה לפרקליטות בכל המשפט עד עכשיו וגם הכי גרוע. מצד אחד, הוא היה טוב כי היה עד שהעיד על מעורבות של נתניהו, להבדיל מכל העדים עד עכשיו שדיברו כל מיני דברים מסביב. החולשה של הפרקליטות היא בכך שזה היה כזה 'דיבורים כמו חול ואין מה לאכול", אמר.

בהמשך, הסביר פורר את דבריו: "הוא מספר סיפורים, יכול להיות שזה נכון, יכול להיות שזה לא, לאף אחד מהדברים אין לו ראיה חיצונית שתומכת בנכונות שלהם. בסוף אני חושב שהמשקל שאפשר יהיה לתת לדברים שלו, הוא מאוד נמוך. מה שברור זה שמהפרקליטות הוא בטוח מפחד כי היא יכולה להעמיד אותו לדין".

"הסנגורים קצת מתלוננים שנותנים יותר מדי חבל לפרקליטות ונותנים לה לשאול שאלות בצורה אגרסיבית, זה בחקירה ראשית, שיגיד מה שהוא רוצה, אחר כך תהיה חקירה נגדית. אחרי החקירה הראשית והנגדית, אפשר יהיה לשקול מה הוא באמת אמר. הוא היה יכול להגיד גם ש'הוא ראה אותי רוצח בן אדם וזורק את הגופה שלו בים', ולזה יש ראיות בה במידה כמו לדברים האחרים שהוא אומר", סיכם.

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103fm