אחרי 15 ימי עדות ירדה מהדוכן עדת המפתח בתיק 1000 (פרשת המתנות) הדס קליין, העוזרת האישית של אנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר. ביציאתה מבית המשפט אמרה קליין כי העידה למען הוריה ולמען ילדיה.

בנימין נתניהו בבית המשפט המחוזי בירושלים. צילום: ניברן ברודקאסט

הדס קליין: "שרה נתניהו דרשה שכוכבי הוליווד יגיעו לאירועים"
"השופטים צריכים להתייחס לזה": שופט בדימוס מותח ביקורת על התנהלות הדס קליין 

"גיליתי את הפנים היפות של עם ישראל, אך גם את הפנים האכזריות שלו", אמרה, "קומץ אלים של אנשים שלא מכירים אותי, לא יודעים מי אני ומי משפחתי. הם בחרו לפגוע, להכפיש ולהשמיץ". היא הוסיפה: "הייתי צריכה לעשות את מה שכל אזרח במדינת ישראל צריך לעשות".

בעדותה הדגישה כי עבור שרה נתניהו נקנו רק בקבוקי שמפניה ולא משקאות אלכוהוליים אחרים. "הייתי עקבית", אמרה. "אמרתי שג'יימס פאקר לא שותה שמפניה ורודה, לא נוגע. שמפניות במארזים כאלה היו מיועדים לגברת נתניהו. יש עשרות סוגים של משקאות, ומעולם לא אמרתי שהיו קשורים לגברת נתניהו".

בין עורך דינו של נתניהו לנציג התביעה התנהל ויכוח על מחיר הסיגרים. בעוד שעורך דינו של נתניהו טען כי אין סיגרים במחיר 450 שקל לאחד, טען נציג התביעה כי היו חשבוניות שהוכיחו זאת.

היא ציינה עוד: "לא בן טילי ולא איאן מוריס עישנו סיגרים, ובטח ובטח לא פתחו קופסאות סגורות. לא ראיתי אותם מעולם מעשנים. אנחנו קונים קופסאות סגורות כדי לתת למר נתניהו. אם מישהו פותח וחסר, אני נדרשת לקנות שוב".

הדיון הבא במשפט יהיה ב־3 באוקטובר, שבוע לאחר ראש השנה, ובו תישמע עדותו של נהגו של מילצ'ן, יונתן חסון, שלפי עדותה של קליין הוא שהסיע את משלוחי השמפניה והסיגרים אל משפחת נתניהו.